Jump to content
Annons

Spotify-inbjudningar/invites


Kinglevel

Recommended Posts

  • 1 månad senare...
Annons
  • Svar 486
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jag läste att kunder till bredbansbolaget får invites till Spotify, vet någon hur man går tillväga då? Nu e visserligen inte hundra spänn så mycket men skulle vara gött. 🙁

Man loggar in på Box som är BBBs portal för kunder. Där kan man aktivera sitt Spotifykonto. Gratis fram till 9 april men måste sägas upp genom att ringa kundtjänst då är det 1 månads uppsägningstid som gäller. Efter det kostar det 99:- per månad och antar att det läggs på fakturan från BBB. Aktiverade mitt konto för ett par timmar sen, gick smärtfritt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste att kunder till bredbansbolaget får invites till Spotify, vet någon hur man går tillväga då? Nu e visserligen inte hundra spänn så mycket men skulle vara gött. 🙂

Man loggar in på Box som är BBBs portal för kunder. Där kan man aktivera sitt Spotifykonto. Gratis fram till 9 april men måste sägas upp genom att ringa kundtjänst då är det 1 månads uppsägningstid som gäller. Efter det kostar det 99:- per månad och antar att det läggs på fakturan från BBB. Aktiverade mitt konto för ett par timmar sen, gick smärtfritt.

Tackar! Ja, logiskt att man loggar in där såklart, fick leta upp inloggninsuppgifterna bara, sedan gick allt smärtfritt även här. Verkar nice dethär! Thanks.

Tjena

På spotify´s hemsida under get started så finns det ett fält där man lämnar sin e-mail om man saknar en inbjudan. Det tog några dagar men sen fick jag en på mailen. Saknade alltså också en inbjudan...

Okej, tackar för tipset Magnetic, fast nu fick jag en inbjudan direkt eftersom jag är kund hod BBB. Premiumversion gratis ända fram till April! Wiii. 😄

Edit: Fel av mig, det var inte premiumversionen man fick. Utan gratisversionen me reklam. Det var alltså bara en invite. Men jag e int bitter! 😉

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Hrmph. Nu har jag ju fått en inbjudan redan men när jag kollade sist på BBBs webbplats stod det att kostade - inget om någon gratis premiumversion. Så kan det gå, jag får vara nöjd med min sekundärversion. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hrmph. Nu har jag ju fått en inbjudan redan men när jag kollade sist på BBBs webbplats stod det att kostade - inget om någon gratis premiumversion. Så kan det gå, jag får vara nöjd med min sekundärversion. 😄

Rättelse! Det var inte en premiumversion man fick kom jag på, jag får ju reklam mellan vissa låtar ju.. 🙂 My bad. När man beställer på BBB,s hemsida så kan man välja mellan gratisversion fram till typ 9april och därefter 99kr/mån eller så kan man beställa premiumversionen direkt. Så lugn Hellpig, du har inte gått miste om nått, förutom att få mig att framstå som dum.. 😉

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

För er som inte än har fått tag i invites än,

Använd valfri engelsk webproxy in på sidan och därefter går det utmärkt att enkelt registrera sig.

Vet inte hur det funkar med reklam etc, men har nu lyssnat igenom 3 album och cirka 20 singlar och har inte hört någon reklam alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Använd valfri engelsk webproxy in på sidan och därefter går det utmärkt att enkelt registrera sig.

Jupp, för att utveckla lite:

Spotify har en kampanj i England där ALLA får regga ett gratiskonto. Ziigy.com är en proxy med engelska ip-nummer. Så härmed kommer en liten instruktion...

1. Gå in på http://ziigy.com/. Ziigy.com funkar tyvärr inte längre. Leta upp en annan engelsk proxy!

2. Skriv in http://www.spotify.com/en/ i adressfältet på sidan

3. Regga ett gratiskonto, använda postnummer SE17 2DJ

Klart, ladda ner programmet och njut!

Glömde en sak till, ni får alltså ett Engelskt konto och alla musik finns inte tillgängligt där. Om ni vill ha ett Svenskt konto kan ni när som helst logga in på www.spotify.com och ändra era uppgifter till sverige.

Edit: ändrade instruktionerna eftersom Ziigy.com inte fungerar längre.

Redigerat av henning
Link to comment
Dela på andra sajter

Vi som har köpt Spotify kanske skulle kunna dela med oss lite med de andra. I alla fall jag.

Jag får en intives varje dag, tänkte fall det är någon som vill ha?

Skriv då din email så skickar jag/vi.

Ha en bra dag!

///

Redigerat av Gäst
Slår ihop med befintlig tråd
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte säker nu men, dom hade ett erbjudande tidigare som var så. Men jag har fått det i alla fall. Köpte igår, har tre idag.

Men föresten, om man får en invites är det gratis i en månad eller hela tiden?

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Får man en invite varje dag om man betalar? 😮 Jag fick två igår och jag kör gratis. Har en kvar men den ska nog en kompis få. 😄

Ja, de kör typ en julkalender: Varje decemberdag fram till julafton så får man som betalande medlem en invite att dela ut.

Trevlig tråd; för ordningens skull kanske man kan be er som fått en invite att editera era inlägg lite kvickt (typ: ta bort mejladressen och skriv "klart"), så fler inviter slipper skickas runt i onödan.

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert så är jag inte alls omöjlig 🙂

tjing

Bengan

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert så är jag inte alls omöjlig

Ber vackert... 😄

EDIT: Rätt quote...

Redigerat av ONSatan
Link to comment
Dela på andra sajter

Och ja, jag har inviter kvar. Ber ni vackert så är jag inte alls omöjlig

Ber vackert... 😄

EDIT: Rätt quote...

Klart 😮

Bockar och bugar så jag slår huvudet i skärmen (trevligt med de nya lite mjukare TFT-skärmarna...).

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...