Jump to content
Annons

Här hittar Du Spotify!


wonderboy

Recommended Posts

Har precis hittat och tankat ner. Lyssnar nu på min första låt med Porcupine Tree. Har inte hunnit kolla något ännu. Jag vågar alltså inte lova att allt funkar som det ska. Ber Dig att iakktaga försiktighet om Du misstänker att något är galet med sidan. När jag tankade ner programmet fanns det 495 inbjudningar kvar. Igår hittade jag ett annat ställe med 273 kvar. När jag kom hem för att tanka ner var de borta så skynda Dig.

Varför skriver jag att Du skall vara försiktig? För att jag inte vill medverka till att Du råkar ut för något pga mig. Jag är övertygad om att allt är i sin ordning men vill bara gardera mig. Du som kan de här sakerna bättre än mig, kontrollera gärna och skriv i denna tråd om något verkar skumt.

Du som ännu inte hittat - ladda ner, lägg in och glid iväg!

Här hittar Du invites: http://www.smexdesign.se/spotify/

Redigerat av wonderboy
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Klickade på länken men fick bara upp ett fönster som frågade om jag

VERKLIGEN VERKLIGEN ville ha en..

OKEJ.....

Sen dååååå???

Uh. Då trycker man på "ja". Sen får man en. Du vet, har du en säker dator så kan du i princip trycka på vad som helst på internet. Du tryckte väl för fan inte på nej?! 😄

Killen som håller i sidan är en seriös bloggdesigner med eget företag, ingen skummis. Jag vet inte hur han kommit över alla dessa inviter men det funkar. Min mamma och flera av mina kompisar sitter med invites från SmeX.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag haft min ett tag och det fungerar jättebra! Inget fusk! Flera vänner har också hämtat därifrån och det fungerar bra. Om det inte finns några invites kvar när Du är inne och tittar så återkom senare. I helgen var jag inne och tittade för skoj skull. I lördags fanns inga kvar och det skrevs att man skulle lägga ut fler. I söndags fanns det ca 600 igen. Observera att detta är gratisversionen, den med reklam. Om man tröttnar på reklamen är det bara att gå till hemsidan och regga sig för det reklamfria alternativet. Detta är då förenat med en månadskostnad.

Jag har dock upptäckt att det finns stora hål i Spotifys utbud. Missförstå mig inte, det finns mycket bra att lyssna på och playlists är ju underbart. Dock lyser vissa artister med sin frånvaro eller har bara ett fåtal låtar med på Spotify. Det handlar både om lite mindre kända men också om riktigt stora. Det kanske är någonting som kommer att löäsa sig framöver?

Link to comment
Dela på andra sajter

LOOOOL...

Jag har redan men tänkte regga sambons adress...

Fast...TYVÄRR var det så att det Hände INGENTING när man klickade ja...

LOOOOL Har redan fixat...

Nu hänger jag inte med. När du trycker på ja så får du en länk som du ska trycka på.

Nu har jag haft min ett tag och det fungerar jättebra! Inget fusk! Flera vänner har också hämtat därifrån och det fungerar bra. Om det inte finns några invites kvar när Du är inne och tittar så återkom senare. I helgen var jag inne och tittade för skoj skull. I lördags fanns inga kvar och det skrevs att man skulle lägga ut fler. I söndags fanns det ca 600 igen. Observera att detta är gratisversionen, den med reklam. Om man tröttnar på reklamen är det bara att gå till hemsidan och regga sig för det reklamfria alternativet. Detta är då förenat med en månadskostnad.

Jag har dock upptäckt att det finns stora hål i Spotifys utbud. Missförstå mig inte, det finns mycket bra att lyssna på och playlists är ju underbart. Dock lyser vissa artister med sin frånvaro eller har bara ett fåtal låtar med på Spotify. Det handlar både om lite mindre kända men också om riktigt stora. Det kanske är någonting som kommer att löäsa sig framöver?

Att det inte finns på Spotify är inte deras fel utan skivbolagens som anser att man måste köpa musiken för att få lyssna på den. De var nyligen tvungna att ta bort en stor del av utbudet då det körde ihop sig med några skivbolag. Metallica försvann bland annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det inte finns på Spotify är inte deras fel utan skivbolagens som anser att man måste köpa musiken för att få lyssna på den. De var nyligen tvungna att ta bort en stor del av utbudet då det körde ihop sig med några skivbolag. Metallica försvann bland annat.

Jag menar inte att det skulle vara någons fel. Folk har bara sagt mig hur fantastiskt Spotify är och att de nu inte behöver något annat. Jag tycker att det blir lite läbbigt när folk resonerar så.

Link to comment
Dela på andra sajter

funkar tyvärr inte, när man ska skriva in bokstäverna i rutan står det "Captcha Payload error"... tror knappast att det är jag som ser fel då jag försökte minst 100 gånger innan... men tack ändå

Hejsan Philip! Så du har hittat hit? Trevligt! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...