Jump to content
Annons

Studiofestival #26 — Nashville Country Rock


Valle

Recommended Posts

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Synd att jag inte visste det..Jag har nyss lagt upp en country baserad dänga i jazz och blues mappen..Antar att det omöjligör min medverkan i country festivalen med den låten..

Njae... beror på... Jag ser att du (i skrivande stund) har 2 nedladdningar. Jag utgår stenhårt ifrån att det är "testnedladdningar" du gjort själv. Så, ta bort låten från låtkritikavdelningen, fort som fan, och skicka in låten som bidrag istället.

Baggis! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

En handfull bidrag har till min förtjusning ramlat in 🙂 fast det kunde ha varit fler...

Till alla som velar... kör på! Ni har två dagar på er att färdigställa ert bidrag! Det behöver ju inte "låta" bäst — det räcker om det "är" bäst!

Senast 31 mars (imorgon, tisdag) vill jag ha era bidrag.

Link to comment
Dela på andra sajter

En handfull bidrag har till min förtjusning ramlat in ☺️ fast det kunde ha varit fler...

Till alla som velar... kör på! Ni har två dagar på er att färdigställa ert bidrag! Det behöver ju inte "låta" bäst — det räcker om det "är" bäst!

Senast 31 mars (imorgon, tisdag) vill jag ha era bidrag.

Skall försöka mixa ihop eländet ikväll, vilken tid i morgon utifall man behöver mupptrixa mer med låten? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

vilken tid i morgon utifall man behöver mupptrixa mer med låten?

Egentligen så kan bidrag slängas iväg fram till och med stunden före då jag förbereder tråden för omröstning. Därför skulle man kunna säga att bidrag kan skicka till mig fram till ungefär lunchtid onsdag den 1 april. Men det är en hemlis...

Link to comment
Dela på andra sajter

morgonte (oregistrerad)

Nu har även jag lyckats skilja mig från en äkta tepimplardänga, ett helt dygn innan deadline! 😄

/morgonte

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...