Jump to content
Annons

Popcirkus, nytt musikprogram i SVT!


wonderboy

Recommended Posts

Annons
en vilt kraxande Coverdale (redan då!).

nä nu jä...för det första talar man inte skit om honom och för det andra är det inkorrekt. Han kraxade inte (redan då).

Och så tyckte man det var cool när han hälsade publiken med: "Good evening Las Vegas" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg inte programet, men vilket namn. Popcirkus. Får mig att tänka på dom där risiga tyska galorna från Westfalenhalle i Dortmund, i början på 80-talet. Scorpions, Accept, Nena, och Yahoo i skön harmoni. Hörde iofs tidigare i vintras att ett nytt musikprogram skulle sändas från Cirkus i sthlm. Måste ju ha varit det här, men nåt sprack uppenbarligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid trevligt med livemusik på tv, hoppas bara de inte går så mycket på hype utan blandar in lite mer "okänd" musik. Blir det ännu ett program som orerar om hur bra vissa etablerade artister är blir man ju bara less..

Kan inte mer än att till 100% instämma, och hoppas på att Popcirkus vågar ta ut svängarna åtminstone lite grann. Att de kan behöva ett känt dragplåster per program kan jag förstå men därefter vore det bra om de vågar presentera ny musik för sina (kunniga och intresserade) tittare!

Per Sinding-Larsen brukar förresten ha rätt bra koll och näsan i myllan när det gäller musik (ca 98,3% bättre än den gamle Staffan Schmidt i alla fall och förmodligen även betydligt bättre engelskakunskaper 😱 ), men jag undrar om han inte led av svårartade premiärnerver, direktsändning och allt?

Redigerat av d00rkey
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe att kalla Nottee för popgeni är verkligen att ta i... Men jag ser fram emot det här programmet, det är en bra idé!

Nu är jag ju ingen popfantast (Hallå Olle Berggren!) men de... Nottee... tja, jag vet inte. Jag började lyssna, växlade över till en annan kanal, sedan tänkte jag "så dåligt kan det ju inte vara /som jag trodde/" och växlade tillbaks. Men det var det. I övrigt fick jag inte så mycket intryck av programmet men det är väl förmodligen ingen för mig. Men kanske för Olle Berggren!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...