Jump to content
Annons

Gott nytt år!


Anders F

Recommended Posts

Ville bara önska er alla ett gott nytt år. Har varit ett roligt år 2008 tycker jag. Går med spänning in i 2009 för att se vart livet för en. Har ni några goa nyårslöften? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men funderar på löftet att planera min tid bättre så att flickvännen inte ska bli lika drabbad av tidsbristen 2009.

HappyNewYear-2000.jpg

MVH

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Matilda (oregistrerad)

Jaa Gott Nytt År!!! 😎

Jag brukar aldrig avge nyårslöften för det brukar aldrig gå speciellt bra att hålla dom iaf... 😛

men i år får det nog blir att försöka köpa julklappar lite tidigare än dagen innan julafton nästa år,

samt att öva trummor lite mer aktivt än att leta cymbaler år 2009...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott Nytt År - va e d??

Jaså, ni menar så!

Jaja, det firar jag aldrig ändå... direkt

Mitt nyårslöfte?

Att verkligen tro på ett bättre år nästa år!!!

GOTT NYTT ÅR 2009 ALLESAMMANS!!!!!!!!!!

😛

grönt thé//:debatt

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Så där i all hastigast... jag har en fest att hålla i...

Lustigt att en moderator tar sig friheten att posta ett så off-topic-ämne i en "allmän[t]" tråd om musik... Hade det varit jag — oj oj oj!

Gott Nytt på er era jävlar 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyårslöften?

Bara de gamla vanliga:

- Börja motionera

- Äta nyttigare

- Jobba mindre

- Inte köpa så många onödiga (läs: roliga) prylar

- Vara snäll

- Sitta mindre vid datorn

- Göra bättre musik

Ni vet, allt sånt där som aldrig funkar ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Ville bara önska er alla ett gott nytt år. Har varit ett roligt år 2008 tycker jag. Går med spänning in i 2009 för att se vart livet för en. Har ni några goa nyårslöften? Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men funderar på löftet att planera min tid bättre så att flickvännen inte ska bli lika drabbad av tidsbristen 2009.

HappyNewYear-2000.jpg

MVH

Anders

Du borde veta bättre din fjant! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Ja lovade mig själv att jag ska fortsätta äta mera skräpmat och gå upp i vikt. Köpa mera prylar när jag har råd eller inte råd. Fortsätta vara odräglig, både här och i vanliga livet. Fortsätta sova till minst kl.12 och inte skaffa ett jobb i år heller. Stålarna, de får ni bidra mig med i era jävla lutheraner!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott nytt år!

För att ingen skall känna sig förfördelad så har jag flyttat denna tråd till off-topic eftersom det är vad den är och det på intet sätt gör dess trevliga innehåll mindre trevligt.

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...