Jump to content
Annons

Nick Borgen - World Wide Web


sounden

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Usch, väcker minnen, vidrigt!

Och jag som hade lyckats förtränga minnet av att den har existerat och nu väcker du det igen. Fy skäms på dig!! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vidrigt är ordet... Och introt med det uppringande modemet är så uselt så det inte går att beskriva.

För att citera en av kommentarerna på videon:

men herregud vilken skit. Han kunde ingenting om det men det var en ny fluga -97 så då gör han en låt om det som andra som inte heller fattar ett skit kan lyssna på så det känner sig delaktiga i den nya flugan.
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Vidrigt är ordet... Och introt med det uppringande modemet är så uselt så det inte går att beskriva.

För att citera en av kommentarerna på videon:

men herregud vilken skit. Han kunde ingenting om det men det var en ny fluga -97 så då gör han en låt om det som andra som inte heller fattar ett skit kan lyssna på så det känner sig delaktiga i den nya flugan.

Om någon från utlandet frågar om svensk musik så inte skulle jag nämna något om Nick Borgen och dansbandsträsket i alla fall 😛 Det här är så pinsamt dåligt något kan bli! Typiskt svensktöntighet som gör sig bäst att bli bortglömd för evigt. Den som påminde om låten borde få sina fingrar pryglade 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Men hur kasst är det inte?

We are all the winners, we are all the best

Att vi få va tillsammans, det betyder mest

Snyggt att köra en slags svengelska-rim... 😛

Ja det är ungefär som gamla svenska låtar från 40-talet där man blandade hej vilt svenska med lite engelska å lät för jävligt. Finns en som jag hört för länge sen och gick så här: buy buy kavaj 😆😆 Dåligt eller? Bara förnamnet.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
"Pescatora, Vesuvio. La Bussola, Pompeij. Ooooh, Oooo, Oooo. Vad ni frestar mig"

Pompeij - Mig.

Snyggt!

☺️ Hade lyckats förtränga den gamle....ummm...Lasse Holm(?)dängan. men vad sägs om texten till denna melodifestivallåt? Försvunnen astronaut. rimbloggen.webblogg.se/ ☺️ Eller här där du kan göra din egen dansbandslåt

www.yttermera.se/noje/musik/gor_din_egen_dansbandslat.html

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
här är ett annat vedervärdigt bidrag från samma år som den dryge dålige nick borgen medverkade:

http://youtube.com/watch?v=466Y_x0e4hY&feature=related

photogenique kallade dom sig och sjöng jättesurt ☺️

Ja de fick sina 3 minuters kändisskap då. När det gäller melodifestivalen är det hög kalkonfaktor. Det var väl något band som var med förra året som sjöng riktigt falskt, typ som en svan. Kommer inte ihåg vad de hette men var väl en grupp med en eller två tjejer och de var polare med Christer Björkman så det var väl därför de fick vara med. Men de här suger riktigt illa och deras framträdande är av yppersta kalkonkvantitet. Fich riktigt ont i magen av den. Var nog inte bara tröttheten som fick mig garva mera ☺️ youtube.com/watch?v=KGrCCjgyN1A&feature=related

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ta med dej vänner till en häftig place

surfa hem till mej i cyber space

De will-daste drömmäär we hääde förr

kanske finns här bakom min öppna dörr

😆😆😆 Vem skrev den skiten? Låter som någo man skulle skriva på fyllan som en parodi

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Satt på första raden på ett mindre arrangemang när Lasse Holm klev in och sjöng just Cannelloni Macaroni.

Det var jobbiga minuter då han (bevisat av flera ögonvittnen) föll med blicken på mig upprepade gånger, gärna längre än 10 sekunder i sträck vilket känns som en evighet i stundens hetta.

Nån var tvungen att bryta blicken så jag tittade ner i golvet efter en stund. Men han verkar trevlig 😆

MvH

Viktor

Ahh kunde fått bli groupie där 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja gott folk, just så här töntigt var Sverige för tio år sedan. Själv emigrerade jag kort efter att Nick Borgen sjöng i statens television.

Saken är bara att Sverige är precis lika töntigt år 2008, och det kan jag bevisa:

Idol-Ola

Hipp Hipp

Let's Dance

Banankaviar

Filmkrönikan

Lena Adelsohn

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja gott folk, just så här töntigt var Sverige för tio år sedan. Själv emigrerade jag kort efter att Nick Borgen sjöng i statens television.

Saken är bara att Sverige är precis lika töntigt år 2008, och det kan jag bevisa:

Idol-Ola

Hipp Hipp

Let's Dance

Banankaviar

Filmkrönikan

Lena Adelsohn

🙂 :)

förmiddagens skratt!!

tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja gott folk, just så här töntigt var Sverige för tio år sedan. Själv emigrerade jag kort efter att Nick Borgen sjöng i statens television.

Saken är bara att Sverige är precis lika töntigt år 2008, och det kan jag bevisa:

Idol-Ola

Hipp Hipp

Let's Dance

Banankaviar

Filmkrönikan

Lena Adelsohn

😄:rolleyes:

förmiddagens skratt!!

tack!

?

(Förstår inte det roliga??)!

Link to comment
Dela på andra sajter

här är ett annat vedervärdigt bidrag från samma år som den dryge dålige nick borgen medverkade:

http://youtube.com/watch?v=466Y_x0e4hY&feature=related

photogenique kallade dom sig och sjöng jättesurt 🙂

Ja de fick sina 3 minuters kändisskap då. När det gäller melodifestivalen är det hög kalkonfaktor. Det var väl något band som var med förra året som sjöng riktigt falskt, typ som en svan. Kommer inte ihåg vad de hette men var väl en grupp med en eller två tjejer och de var polare med Christer Björkman så det var väl därför de fick vara med. Men de här suger riktigt illa och deras framträdande är av yppersta kalkonkvantitet. Fich riktigt ont i magen av den. Var nog inte bara tröttheten som fick mig garva mera 😲 youtube.com/watch?v=KGrCCjgyN1A&feature=related

Du tänker på Addis Black Widow, de sjöng verkligen illa, förväntade mig mer av ett så känt band men de kunde tydligen bara sjunga i studio. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...