SLC-trax Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Det är mycket Reason-bashing på den här sajten har jag märkt. 😆 Jag tänker slå tillbaks lite genom att droppa lite namn. Hjälp till! Alltså proffsmusiker/kända artister som använder Reason! På rak arm tänker jag på - The Prodigy (Liam Howlett) - Beastie Boys fyll på listan....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Nattvaktaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Sådana här listor är ju fjantigt meningslösa 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Sådana här listor är ju fjantigt meningslösa 😆 Inte alls, jag tycker att det är intressant att veta vad kändisarna använder för program.. 😮 Tilläg till listan: Dumb Dan //Nisse 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Inte alls, jag tycker att det är intressant att veta vad kändisarna använder för program.. 🙁 Tilläg till listan: Dumb Dan //Nisse 😆 Vad spelar det för roll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mossman Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 The Knife Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Janne Johansson Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Jean Michel Jarre har använt sig av Reason på sina tre senaste projekt: Sessions 2000, Geometry Of Love och AERO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StarCruiser Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 (redigerat) Det är mycket Reason-bashing på den här sajten har jag märkt. Jag tänker slå tillbaks lite genom att droppa lite namn. Hjälp till! Alltså proffsmusiker/kända artister som använder Reason! På rak arm tänker jag på Eilert Pilarm Gnestaskolans lärarkollegium "Den köttätande växt som med hull och hår slukade den dit resta gosskören från Bremen" Redigerat 21 oktober 2004 av StarCruiser Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Robert Nickson Jezper Söderlund / Airbase MK-S Jan Gustafsson Gate42 ( 😉 ) de kommer ja på på rak arm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Inte alls, jag tycker att det är intressant att veta vad kändisarna använder för program.. 🙂 Tilläg till listan: Dumb Dan //Nisse 😉 Vad spelar det för roll? Hehe... Ja vad spelar det för roll? Har du hört talat om någon annan dansmusikproducent som får 21% royalty? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Hehe... Ja vad spelar det för roll? Har du hört talat om någon annan dansmusikproducent som får 21% royalty? Jag syftade inte på Dumb Dan :/ Feltolkade du mig med flit? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Nattvaktaren "proffs"? "kändis?" 😉 Kul iaf. några till: Mylo The Adjuster Dave Armstrong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 (redigerat) Jean Michel Jarre har använt sig av Reason på sina tre senaste projekt: Sessions 2000, Geometry Of Love och AERO. Coolt! Men konstigt att han inte blir irriterad när han kollar i spektrografen och typ jämför med någon av sina 15 cs-80:ar...? 😉 Redigerat 21 oktober 2004 av nattvaktaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Inte alls, jag tycker att det är intressant att veta vad kändisarna använder för program.. 🙂 Tilläg till listan: Dumb Dan //Nisse 🙂 Vad spelar det för roll? Egentligen spelar det ingen som helst roll, bara kul med lite kuriosa. 😉 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 (redigerat) ..................... Redigerat 21 oktober 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Kanske. Har du hört talas om nån annan dansmusikproducent med 21% royalty? Nej, med tanke på att Dumb Dan är den första dansmusikproducenten vars Roalty jag får reda på så har jag inte det. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 (redigerat) ......................... Redigerat 21 oktober 2004 av Danny Cort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
cm0s Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Get a job Vad menar du med det? Om det var bokstavligt talat så kan jag berätta att jag redan har ett. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Fick ont i magen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Fick ont i magen. 😉 På dom bara, hela världen! 🙂 fler: Trent Reznor / NIN the Chemical Brothers (i någon mån iaf) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridh Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 Reason är som en drog, och vilken kändis skulle erkänna droganvändning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 (redigerat) Redigerat 22 oktober 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
divstah Postat 21 oktober 2004 Dela Postat 21 oktober 2004 jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Robert NicksonJezper Söderlund / Airbase MK-S Jan Gustafsson Gate42 ( 😉 ) Är Jan Gustavsson lika svensk som namnet låter?Tänker på den Jan G som har gjort bla Future History, True Fiction mfl. Grymma låtar coolt om han är från vårat bananformade land 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Trent Reznor / NIN Eftersom Trent använder Reason kan han gott skänka bort sin gamla skruttiga hårdvara till mig. Det här ratet kan han väl ändå inte behöva, eller? http://www.nin.com/visuals/5-06-04.jpg /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Robert NicksonJezper Söderlund / Airbase MK-S Jan Gustafsson Gate42 ( 🙂 ) Är Jan Gustavsson lika svensk som namnet låter?Tänker på den Jan G som har gjort bla Future History, True Fiction mfl. Grymma låtar coolt om han är från vårat bananformade land 😄 helt korrekt... senast ja hörde så körde han iaf reason... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Trent Reznor / NIN Eftersom Trent använder Reason kan han gott skänka bort sin gamla skruttiga hårdvara till mig. Det här ratet kan han väl ändå inte behöva, eller? http://www.nin.com/visuals/5-06-04.jpg /Majken Vi kan dela på det majken 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 (redigerat) 😄 e det verkling en studio eller nåt slag maskin rum!! Redigerat 22 oktober 2004 av One night in The Trance Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Luke Vibert Aphex Twin har ivf uttalat sig positivt om Reason enligt någon av Propellerheaden Den där indiern som gör chillout, ska försöka komma på vad han heter... Tycker såna här trådar är helt okej, så länge man inte tar antalet proffsanvändare som någon sorts kvalitétsstämpel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pulse. (oregistrerad) Postat 22 oktober 2004 Dela Postat 22 oktober 2004 Airbase Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.