android Posted October 12, 2004 Posted October 12, 2004 (edited) M-audio släpper efterföljare till Audiophile 2496... M-Audio Audiophile 192 Balanserade in/ut, bättre "signal to noise ratio", etc... Edited October 12, 2004 by android
hackeman Posted October 12, 2004 Posted October 12, 2004 Men fortfarande ingen mik preamp ingång... 😄
android Posted October 12, 2004 Author Posted October 12, 2004 Skulle väl tro att du måste upp ett prissnäpp för att få med en preamp. Enligt mina mycket grundliga undersökningar (läs google i ½ min) så verkar det som att det nya kortet inte kommer att kosta så himla mycket mer än 2496-kortet...
Nikke K Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 hmm detta låter ju intressant måste jag säga 😛
brojd Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 Hur är det med de här M-Audio ljudkorten och latency? (även tidigare modeller) Någon som spelar in gitarr direkt med amplitube eller Guitar rig med ett liknande ljudkort utan mördande latency? (frågar eftersom en bandkamrat vill bygga sig en liten studio han kan göra låtutkast på)
Samir Posted October 13, 2004 Posted October 13, 2004 japp jag spelar inte både bas och gurra...inga problem här...latencyn e inställd på standard inställningara...funkar perfa...sen har jag inte hört så mycket skit om latencyn på A-Phile korten!
Nikke K Posted October 17, 2004 Posted October 17, 2004 nån som har sett när det släpps i Sverige? och kostnad??
Recommended Posts