Jump to content
Annons

mailet: Studio forum: Missa inte Pro Tools-seminariet!

Recommended Posts

Postat

Vill bara sÀga till admins att jag fick 2 ex av det hÀr mailet efter varandra.

Undrar bara ifall min mail stÄr 2 gÄnger sparad eller liknande?

Vart ju glad av att det stod "2 nya mail" men besviken pÄ att dom bÄda var identiska.

Annons
Postat (redigerat)

Hej. Nej, e-postadresser kan endast förekomma en gĂ„ng eftersom man inte han ha flera konton med samma e-postadress. Jag kĂ€nner till att nĂ„gra har fĂ„tt tvĂ„ e-brev, dock lĂ„ngt ifrĂ„n alla, men vet inte varför. MĂ„hĂ€nda Ă€r det nĂ„gon liten bugg i forummjukvaran 😆

EDIT: En uppenbar anledning till att man fÄr flera mail Àr om man har fler Àn ett konto pÄ forumet och sÄledes tvÄ e-postadresser. Men det Àr inte hela förklaringen verkar det som.

Redigerat av Olsberg
Postat
Fick ocksÄ tvÄ mail, vilket passar mig bra eftersom jag tÀnkte pröva att sitta pÄ tvÄ stolar samtidigt.

Fick oxÄ 2 mail

synd bara det inte gĂ€llde systemet jag e intresserad av 😆

Postat
Fick ocksÄ tvÄ mail, vilket passar mig bra eftersom jag tÀnkte pröva att sitta pÄ tvÄ stolar samtidigt.

Fick oxÄ 2 mail

synd bara det inte gĂ€llde systemet jag e intresserad av 😳

Fick ocksĂ„ tvĂ„ mail 😉

Postat

Jag med, men de va bra för dÄ kan jag ha ett hemma och ett pÄ landet

Postat

Jag Àr med, det Àr flera som har fÄtt tvÄ brev. :rolleyes:

Ska jag kunna felsöka, upplys gÀrna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det Àr till tvÄ olika.

Jag har Àven lagt ett supportÀrende om detta, det finns minst en sajt förutom vi som har rÄkat ut för samma problem (Àven om tillverkaren inte hade hört talas om problemet).

NÄgon som INTE har fÄtt tvÄ brev? (Vi pÄ Studio har endast fÄtt ett)

Postat
Jag fick bara ett 😉

:rolleyes:

Postat
Ska jag kunna felsöka, upplys gÀrna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det Àr till tvÄ olika.

Upplyser att jag fick till samma e-postadress :rolleyes:

//Anders

Postat

jag fick bara ett mail, betyder det att jag inte fĂ„r gĂ„?? 😕

Jag Ă€r med, det Ă€r flera som har fĂ„tt tvĂ„ brev. 😊

Jag har Àven lagt ett supportÀrende om detta, det finns minst en sajt förutom vi som har rÄkat ut för samma problem (Àven om tillverkaren inte hade hört talas om problemet).

Postat

Okej.. Detta innebÀr ju logiskt nog att vÀldigt mÄnga inte fÄtt nÄgot mail, eftersom sÄ mÄnga fÄtt tvÄ. DÀrför gör vi sÄ att alla som fÄtt dubbelt e-mail forwardar det ena till anvÀndaren som stÄr efter det egna anvÀndarnamnet nÀr man gör en sökning pÄ medlemmar. Man kan Àven skriva ut och skicka papperskopia via vanlig post om man vill, men dÄ mÄste man komma ihÄg att radera ett av e-mailen frÄn inkorgen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.