Lonian Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 Vill bara sÀga till admins att jag fick 2 ex av det hÀr mailet efter varandra. Undrar bara ifall min mail stÄr 2 gÄnger sparad eller liknande? Vart ju glad av att det stod "2 nya mail" men besviken pÄ att dom bÄda var identiska.
Björn Olsberg Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 (redigerat) Hej. Nej, e-postadresser kan endast förekomma en gĂ„ng eftersom man inte han ha flera konton med samma e-postadress. Jag kĂ€nner till att nĂ„gra har fĂ„tt tvĂ„ e-brev, dock lĂ„ngt ifrĂ„n alla, men vet inte varför. MĂ„hĂ€nda Ă€r det nĂ„gon liten bugg i forummjukvaran đ EDIT: En uppenbar anledning till att man fĂ„r flera mail Ă€r om man har fler Ă€n ett konto pĂ„ forumet och sĂ„ledes tvĂ„ e-postadresser. Men det Ă€r inte hela förklaringen verkar det som. Redigerat 23 augusti 2007 av Olsberg
joachime Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 Fick ocksÄ tvÄ mail, vilket passar mig bra eftersom jag tÀnkte pröva att sitta pÄ tvÄ stolar samtidigt.
Biran Postat 22 augusti 2007 Postat 22 augusti 2007 Fick ocksĂ„ tvĂ„ mail, vilket passar mig bra eftersom jag tĂ€nkte pröva att sitta pĂ„ tvĂ„ stolar samtidigt. Fick oxĂ„ 2 mail synd bara det inte gĂ€llde systemet jag e intresserad av đ
Sonefors Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Fick ocksĂ„ tvĂ„ mail, vilket passar mig bra eftersom jag tĂ€nkte pröva att sitta pĂ„ tvĂ„ stolar samtidigt. Fick oxĂ„ 2 mail synd bara det inte gĂ€llde systemet jag e intresserad av đł Fick ocksĂ„ tvĂ„ mail đ
Emil Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Jag med, men de va bra för dÄ kan jag ha ett hemma och ett pÄ landet
osiris Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Jag vill inte vara annorlunda.. Jag fick ocksÄ tvÄ. SÄ.. vilka ska gÄ?
Ken KĂ€ngström Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Jag vill inte vara annorlunda.. Jag fick ocksĂ„ tvĂ„. SĂ„.. vilka ska gĂ„? Fick ocksĂ„ 2 mail. Nu ska jag gĂ„ 2 gĂ„nger! đ
Björn Olsberg Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Jag Àr med, det Àr flera som har fÄtt tvÄ brev. Ska jag kunna felsöka, upplys gÀrna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det Àr till tvÄ olika. Jag har Àven lagt ett supportÀrende om detta, det finns minst en sajt förutom vi som har rÄkat ut för samma problem (Àven om tillverkaren inte hade hört talas om problemet). NÄgon som INTE har fÄtt tvÄ brev? (Vi pÄ Studio har endast fÄtt ett)
Fidden Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 NĂ„gon som INTE har fĂ„tt tvĂ„ brev? (Vi pĂ„ Studio har endast fĂ„tt ett) Jag fick bara ett đ
Anders F Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Ska jag kunna felsöka, upplys gÀrna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det Àr till tvÄ olika. Upplyser att jag fick till samma e-postadress //Anders
Novembernatt Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 (redigerat) . Redigerat 31 augusti 2022 av Novembernatt
Eternal Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 2 brev till samma adress jag med. Slöseri med papper (min skrivare skriver automatiskt ut alla mail).
aolsson Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 jag fick bara ett mail, betyder det att jag inte fĂ„r gĂ„?? đ Jag Ă€r med, det Ă€r flera som har fĂ„tt tvĂ„ brev. đSka jag kunna felsöka, upplys gĂ€rna om breven har kommit till samma e-postadress eller om det Ă€r till tvĂ„ olika. Jag har Ă€ven lagt ett supportĂ€rende om detta, det finns minst en sajt förutom vi som har rĂ„kat ut för samma problem (Ă€ven om tillverkaren inte hade hört talas om problemet). NĂ„gon som INTE har fĂ„tt tvĂ„ brev? (Vi pĂ„ Studio har endast fĂ„tt ett)
Fidden Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Okej.. Detta innebÀr ju logiskt nog att vÀldigt mÄnga inte fÄtt nÄgot mail, eftersom sÄ mÄnga fÄtt tvÄ. DÀrför gör vi sÄ att alla som fÄtt dubbelt e-mail forwardar det ena till anvÀndaren som stÄr efter det egna anvÀndarnamnet nÀr man gör en sökning pÄ medlemmar. Man kan Àven skriva ut och skicka papperskopia via vanlig post om man vill, men dÄ mÄste man komma ihÄg att radera ett av e-mailen frÄn inkorgen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.