Jump to content
Annons

Gratis EQ i vst-format


Majken

Recommended Posts

NonameEQ.jpg

Skaparen av den omtyckta eq'n Posihfopit, som numera kallas Aixcoustic, släppte nyligen en ny gratis eq-plugg. Noname EQ innehåller fem band med låg- och högpassfilter. Pluggen finns endast för pc i vst-format och snålar med datorns resurser.

Mer info om pluggen hittar du här:

http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.ph...asc&start=0

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

laddade ner den förra veckan och det är en väldigt fin liten eq måste jag säga =) har inte hunnit gå helt igenom den än men om den håller vad den lovar (och det har den hittils gjort) så kommer den nog dyka upp i flera projekt framöver.

tummen upp för detta tips!

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddede ner och testade, mycket enkel ochg väljudande filter.

Energisnål är den, men när jag var uppe på mitt3:e automation clip på samma effekt börjde det hacka otroligt mycket. Inte pågrund av låg latency eftersom "Underrun" värdet inte ökar.

//Nexustwins

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tack för tipset Majken! :rolleyes:

laddade ner den förra veckan och det är en väldigt fin liten eq måste jag säga =) har inte hunnit gå helt igenom den än men om den håller vad den lovar (och det har den hittils gjort) så kommer den nog dyka upp i flera projekt framöver.

tummen upp för detta tips!

Instämmer!

Vänligen

Gubben i Kalmar

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag läste lite i trådarna på KVR, att "Nonamne EQ" har samma "digitala motor" som "Electric-Q". Skillnaden var att "Nonamne EQ" körs i "digital - eco".

Tyvärr gör "Electric-Q" min CS4 lite "instabil". 😳 Men jag ska testa "Nonamne EQ" i helgen och håller tummarna. 😕

😄 Man får ta av sig mössan, för alla dessa begåvade och kompetenta "gratis-plugg-makare". 🙂

Sannerligen en stor tillgång!

Vänligen

Gubben i Kalmar

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...