Jump to content
Annons

Vad har du "tiltat" sönder


Kurt Cobain

Recommended Posts

Annons
Har aldrig gjort sönder något i frustration i nyktert tillstånd.

När jag var berusad en gång slängde jag en cd-skiva i golvet. 😄

Så lugn är jag! Blir sällan förbannad och våldsam.

Jag blev förbanad för ett tag sen när jag hittade en Yngwe Malmsten CD i min "Lyssnar-jag-inte-på-så-ofta-låda" för ett tag sen.... varfö i h-vete har jag en sån tänkte jag... hann nog inte tänkt klart innan konvelutet revs sönder och cd gick i 100-delar.

Tänk om ngn sett att jag haft den cd:n ?!?!

*suck*

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig gjort sönder något i frustration i nyktert tillstånd.

När jag var berusad en gång slängde jag en cd-skiva i golvet. 🙂

Så lugn är jag! Blir sällan förbannad och våldsam.

Jag blev förbanad för ett tag sen när jag hittade en Yngwe Malmsten CD i min "Lyssnar-jag-inte-på-så-ofta-låda" för ett tag sen.... varfö i h-vete har jag en sån tänkte jag... hann nog inte tänkt klart innan konvelutet revs sönder och cd gick i 100-delar.

Tänk om ngn sett att jag haft den cd:n ?!?!

*suck*

😆

Istället talar du om för hela världen att du har cdn.... 😳😎

Har också en lyssnar-inte-så-ofta-låda. Lådan har havererat totalt och går inte att öppna utan att göra åverkan på möbeln. Där ligger väl ett hundratal skivor. Ska blir kul att se vad det är när jag öppnar den en dag.... 😆 Kanske måste jag slå sönder några av dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt knytnäve avtryck syns tydligt på min mor och fars högra kylskåpsdörr. (gräl med morsan)

Min mobiltelefon har dragits emot en tegelväg så den är lite halvt avskalad (besvikelse över en brud)

Slagit sönder ett skolfönster med knytnäven. (pga. mobbing i skolan)

De ända grejorna jag förstört i ilska vad jag vet.

Annars är jag grymt lugn, min flickvän blir typ irreterad på mig för att jag aldrig blir arg eller irreterad på henne när hon gör enligt sig själv grejor som just ska framkalla dessa känslor.

Jag sätter mig och skriver en låt om det istället, mycket bättre sett av avreagera sig på 🙂

Musiken har helt klart fått mig att bli en lugn och sansad människa, på lågstadiet trodde de jag hade adhd/damp, men se så fel de fick. Allt jag behövde var en elgitarr!

/Joel

Redigerat av Ekua
Link to comment
Dela på andra sajter

sen har jag sprängt något också.. minns inte vad.. kanske en orgel

Har du sprängt en orgel?? 🙂 Det vill jag också göra...

En bit från mina pärons sommarställe i skärgårn finns det en soptipp för grovsopor. Jag och en polare brukade cykla dit när vi var små. Främst är det gammalt militärskrot som ligger där (finns ett skjutfält på ön) men en gång stod ett gammalt piano där. Vi spelade på det en stund, sen manglade vi sönder det med stenbumlingar. 😳 Fan vad kul det var.

...en gång råkade jag sniffa upp krut från en lysraket. Faaaaan vad det sved i näsan!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte gjort något speciellt. Men en gång när jag var riktigt förbannad på min lillebror så gick jag in i hans rum och tog ett trä-gevär (sånt som Emil I Lö. hade) och ett par bollar så sköt jag bollarna med hjälp av geväret. Som tur var så träffade jag aldrig honom men det är tre stora "bucklor" i taket nu.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

sen har jag sprängt något också.. minns inte vad.. kanske en orgel

Har du sprängt en orgel?? 🙂 Det vill jag också göra...

Jepp, jag tror vi spelade in det också! Vi hade två orglar. Så dog en av dem... Vi blev skitsura och bestämde oss för att döda den helt. Så vi sprängde den 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi hade en gång i min ungdom en Tequila tävling på en krog, 6st deltog, den som somnade eller spydde först fick betala för alla deltagare... Efter 14 raka (4cl) Tequila vann jag och av lycka efter en vunnen tävling hoppade jag ner ett biltak när vi gick därifrån... 😄

Vaknade dan efter och fann ut att det var min egen bil jag hoppat upp på... 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, ingenting vid datorn här heller men visst har man haft utbrott.

För några år sedan satt jag och en kompis och lirade Top Spin på Xbox. Det var grymt jämt men jag förlorade matchen. Jag kokade av ilska och då min kompis märkte det började han fnissa åt mig. Då klickade det i min skalle och jag tog min snusdosa med lössnus och kastade den allt vad jag orkade in i väggen. Ett regn av lössnus spred sig i hela lägenheten och en stor svart fläck uppenbarade sig på tapeten. Det var bara att plocka fram dammsugare, disktrasa och en spann med vatten. Jag fick städa själv för kompisen skrattade så han grät i soffan.

En annan gång så var det jag som skrattade så jag grät. En annan kompis och jag spelade badminton en gång per vecka under några år. Jag är en dålig förlorare, se ovan, men han är fan värre. Vid ett tillfälle vann jag 4 raka matcher mot den här snubbben som blev mer och mer irriterad för varje match han förlorade. När fjärde matchen var avklarad gick han fram till ena nätstolpen och började hugga mot den med sitt badmintontack. Han slutade först när han bara hade handtaget kvar. Det var så roligt att jag börjar skratta bara jag tänker på det. Hur han står där med bitar av racket spridda runt sig, tomatröd i nyllet av ansträngning och med en helt galen blick i ögonen. Hahaha...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...