Linus Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag
bdatony Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Såg honom i Stockholm i somras. Snacka om geni!! Hatten i hand.
Makkara Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 (redigerat) Jag poppade James Brown's plattor "The Payback" och "Motherlode" igår utan att veta vad som skulle hända idag. Papa's got a brand new bag Redigerat 25 december 2006 av Makkara
saverman Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 (redigerat) Nu börjar dom dropp av... 🙂 Sen är det bara dom där jäkla sokusåpa-nollorna kvar... Tack för allt, James! *hatten av* Redigerat 25 december 2006 av saverman
RoBERT Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 C u on the other side, James! Geni in i det sista.
thrinithan (oregistrerad) Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Nu börjar dom dropp av... 🙂 Sen är det bara dom där jäkla sokusåpa-nollorna kvar... Tack för allt, James! *hatten av* ja tyvärr =/ Fast deras musik kommer ju leva vidare förbi alla såpastjärnor tack och lov. Det är ju vi som får se till att det blir så om inte annat 🙂
saverman Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Det är ju vi som får se till att det blir så om inte annat 😱 Amen, reverend! 😠
hegobald Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Världens mest samplade artist! Miss Ya! 😠 See Ya later! 😱
Claes Holmerup Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Verkligen trist! En legend under sin livstid - som har inspirerat massor av musiker och verkligen varit med och påverkat musikens utveckling.
basshole Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 Skittrist! Jag antar att alla vi andra flyttas upp ett pinnhål nu.
Legal Element Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 shit. tråkigt. fan vilken störd snubbe det var egentligen.. fet musik men störd människa
IDF Postat 25 december 2006 Postat 25 december 2006 fan va synd..saknar honom redan.. ska dra på mina gamla plattor med en gång! peace james!!!
Baktakt Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Shit, va tråkigt asså...Fan vad man har jazzat röven av sig till hans feta hits genom åren... RIP!!
Murdock Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Ack.. stor sorg är det. Få har vrålat i en mikrofon bättre. Det tog inte lång tid: http://jamesbrownisdead.ytmnd.com/
Egghuvud Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Instämmer till fyllest i sorgekörerna. Det roliga men James Brown är väl att alla har hört honom oavsett om man tror det eller ej. 🙂
hackeman Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Fick reda på det först igår när vi stod och gapade till hans musik på nåt hak. Sen gick det inte alls att gapa glatt längre. Sorgligt att han lämnat. Han gjorde det med en schysst backlog dock. R.I.P.
Johan Royen Postat 26 december 2006 Postat 26 december 2006 Känns ju som att karln har haft ett finger med i allt som hänt sedan 1969. Vila i frid, James!
ChromaWoods Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 James Browns liv blir film Jag vet inte... asså.. Även om tanken är god så blir jag illa berörd. Han har knappt hunnit vara borta ett par dagar, låt karln få lite vila och ro först! Känns ju nästan som om de låg i startfållorna och bara väntade på att James skulle kasta in handuken så att de kunde börja profitera på hans död. Fast å andra sidan står det ju i artikeln att han själv hade kontakt med filmteamet innan sin död. Jag vet ju inte, han kanske ville ha det så. Jag tycker man bör respektera griftefriden innan man drar igång en sådan här apparat. Vad tycker ni?
kartan Postat 27 december 2006 Postat 27 december 2006 Jag tycker man bör respektera griftefriden innan man drar igång en sådan här apparat. Vad tycker ni? Ja, det kanske var liite till att ta i va? Jag är nu än bittrare över att jag missade honom sist han var här. RIP.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.