Jump to content
Annons

Studios Forums t-shirt kan nu beställas för 99 kr


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 115
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Danny Cort (oregistrerad)

Men hur fan tänkte karln när han skrev "viva la studio" under en gul alien med hörlurar???

Jag tycker tyvärr att t-shirtens desig är ganska långt ifrån vad Studio Forum står för...

"Viva la studio"???

Tidningen skrivs på svenska och i forumreglerna står det att inlägg ska skrivas på nordiska språk, så varför är inte tröjans byline på svenska???

Det blev inte särskilt lyckat, det här...

Link to comment
Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😎

Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 🙂

Ah!

Man blir väl inte tjock av att bara dricka kaffe heller??

Haha, kanske det som är problemet! jag dricker ju inte kaffe alls! 😛

Va???

Du MÅSTE ha en stor kanna kaffe ståendes full med garvsyra, så att du alltid har en mugg i ena handen när du jobbar!

Det är en viktig del om du vill bli tagen seriöst i branschen!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför gjordes inte tröjan i storlek XXL...? Det vet väl alla att äkta ljudtekniker inte har något annat liv än att sitta i studion å greja.. Träning är bara för sportfån å annat löst folk!! 😎

Jag får ju inte på mig min tröja ens.. 🙂

Ah!

Man blir väl inte tjock av att bara dricka kaffe heller??

Haha, kanske det som är problemet! jag dricker ju inte kaffe alls! 😛

Va???

Du MÅSTE ha en stor kanna kaffe ståendes full med garvsyra, så att du alltid har en mugg i ena handen när du jobbar!

Det är en viktig del om du vill bli tagen seriöst i branschen!

😄

Men det är ju sååå äckligt!!! Men det luktar ju rätt gott. Hmmm... Man kanske skulle ta å införskaffa sig typ en Wunderbaum som luktar nybryggt kaffe?? 😄

Redigerat av Slipped_Away
Link to comment
Dela på andra sajter

Kaffe som är så jävla gött 😎

Shit, jag skulle inte överleva utan kaffe..

Nä jag säger det jag, mina droger är följande: Musik, Kaffe, Snus, Tjejen, Sex, Öl + Sport...

Försäkerhetenskull ifall tjejen läser detta så skriver jag med att listan är inte i följdordning!

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har inte heller fått nån tröja än. 😆

PM'ade Olsberg härom veckan och han sa att vi skulle höra av oss till Kundservice, 08-453 61 00 08-799 62 32.

De hade stängt för säsongen då men nu borde de ha öppet igen. =)

.Viktor

Redigerat av Olsberg
Uppdaterade uppgifter till Studios kundservice
Link to comment
Dela på andra sajter

dannepop (oregistrerad)

Inte fått någon T-Shirt heller!

Undrar hur många veckor det skall?

Men det är klart jag får ju behålla mina pengar då!

Ingen T-Shirt, inga pengar till IDG!

:-)

Danne/

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick ett inbetalningskort idag från IDG där det stod om T-shirten men även från Player1..

"Ju tidigare du betalar denna faktura desto snabbare dyker Player1 ner i din brevlåda" 😕

Summan var på 169:-

Kan någon bekräfta detta eller är det bara jag som fått ett sådant inbetalningskort och måste kontakta kundservice?

Link to comment
Dela på andra sajter

tee.jpg

Den t-shirt som har efterfrågats länge här på forumet har kunnat fås som premie om man beställer/förlänger prenumeration med 6 nummer.

Nu kan den även beställas separat för 99 kronor om man är prenumerant. Annars kostar den 149 kronor.

Mannen bakom t-shirtdesignen är för övrigt forummedlemmen Jerker Häggström. Tack!

EDIT: Vi hade tidigare problem med beställningsformuläret men det är nu löst.

Ha det gott!

.björn.

i vilket land är den tillverkad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick fakturan idag, men ingen T-shirt än...och det är inte ens det märkligaste. På fakturan så tackar dom mig för att jag vill börja prenumerera på Player1, en numera nedlagd tidning. 🙂

Har mailat nu i alla fall, så får vi se...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...