musik (oregistrerad) Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Hej! Det Ă€r dags för mig att avbryta mina aktiviteter pĂ„ detta forum. Jag gör det av medicinska skĂ€l - pga mycket allvarliga biverkningar av en astmamedicininhalator. Det Ă€r bĂ€st att sluta i tid, medan tid Ă€r. TemporĂ€rt eller permanent - det vet bara Gud eller Satan. đ Keep up the world - You rockers! :musik
IDF Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 hmm jag förstĂ„r inte riktigt. ska du skippa forumet pga. att du har problem med en astmamedicin?? đ
kirtaphus Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 MĂ„ herren vaka över dig đ good luck men vad du Ă€n gör efter tiden hĂ€r. đ
Overkill Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Hej! Det Ă€r dags för mig att avbryta mina aktiviteter pĂ„ detta forum. Jag gör det av medicinska skĂ€l - pga mycket allvarliga biverkningar av en astmamedicininhalator. Det Ă€r bĂ€st att sluta i tid, medan tid Ă€r. TemporĂ€rt eller permanent - det vet bara Gud eller Satan. đ Keep up the world - You rockers! :musik Men nĂ€e! đ Musik du kan inte dra! đ Du fĂ„r inte! đđ Antar att det Ă€r det bĂ€sta för dig (doh), men krya pĂ„ dig och lova att du hĂ€lsar pĂ„! đ
DÄligtGehör Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Krya pÄ dig och ÄtervÀnd med ny styrka!
Overkill Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 đđKOmmer sakna dig musik :usnure: Jag med đ Jag menar, vem kommer pĂ„ tanken att skapa en trĂ„d dĂ€r man ska vĂ€lja mellan att dra ut en tand eller köpa en hĂ„rddisk? Bara du musik đ
hegobald Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Kommer att sakna dina fryspÄsar utan luft, Dina poltergeist, och frÀmst dig.. Fast jag fattar inte hur detta forum kan göra dig sjukare? Miss U Musik! Se Ya later!
flintan Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 (redigerat) Jag gör det av medicinska skĂ€l - pga mycket allvarliga biverkningar av en astmamedicininhalator. Hörru. Vad det dĂ€ra för en förklaring?? đ Du kan ju inte bara sticka sĂ„ dĂ€r. NĂ„vĂ€l, krya pĂ„ dig och kom tillbaka sen. đ Redigerat 10 november 2006 av flintan
Magpie Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 KRYA Pà DIG!!! Jag har inte provat havremusten du nÀmnt tidigare men den kanske kan hjÀlpa?
Claes Holmerup Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 đ VĂ€lkommen tillbaka nĂ€r du har blivit bĂ€ttre och orkar meddela dina forumvĂ€nner hur det Ă€r med dig. Krya pĂ„ dig! đ
Lilleman Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Nej va trÄkigt! - Hoppas det utvecklar sej till det bÀttre och att du snart Àr tillbaka...
Bebopkeys Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 (redigerat) Hoppas verkligen frÄn hjÀrtat att det gÄr bra för dig! Redigerat 11 november 2006 av Bebopkeys
BaldByChoice Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Krya pĂ„ dig. Hoppas att se dig hĂ€r igen inom en snar framtid. đ
equality Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 NÀe, dubbelt trÄkigt, att du Àr sjuk och att du lÀmnar forumet. Nu har jag ju inte lÀst allt du har skrivit men det jag har lÀst har varit underhÄllande och roligt. Fick aldrig höra nÄn -just det- musik frÄn dig. Kanske jag har missat. Hoppas pÄ ett snabbt tillfrisknande och att du ÄtervÀnder snart!
tbruce Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Meh! Vad Ă€r ett musikforum utan musik?? đ FörstĂ„r inte riktigt kopplingen men om du vĂ€ljer att göra sĂ„hĂ€r sĂ„ har du sĂ€kert tĂ€nkt igenom det. Jag önskar dej all vĂ€llycka i framtiden med vad du nu tar dej för att göra med alla timmar du vinner genom att sluta skriva pĂ„ forumet. đ
Fidden Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 (redigerat) Ja, krya pÄ dig, sÄ hörs vi sen Redigerat 11 november 2006 av Fidden
Violiner Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Jag har i och för sig ocksÄ svÄrt att förstÄ parallellen mellan forumet och en astmamedicin - d v s om du inte Àr mycket allvarligt sjuk sÄ du lÀgger ner nÀstan all verksamhet. I vilket fall hÄller jag tummarna för att du skall krya pÄ dig sÄ snabbt som möjligt!
Tilly Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 "Find out what you can not do and then go and do it" đ Fan musik, du fĂ„r komma tillbaka sen juh! Vi Ă€r ju Frölundabor bĂ„da 2 juh!
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 11 november 2006 Postat 11 november 2006 Only on the Internet. Men hur som helst. Trots att jag anser att min cigarettröksdetektorförmÄga Àr lika bra som din, alternativ att din Àr överdriven, sÄ hoppas jag att ditt liv blir bra. Det Àr svÄrt att jÀmföra sÄ subjektiva saker som bra liv. Men ÀndÄ. Man kan hoppas. Mycket med lycka och högkvalitetskompression pÄ vÀgen.
Baktakt Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 För helvete mjosik! Inte fan kan du bara slĂ€nga in handuken sĂ„dĂ€r....kom igen nu ditt gamle Ă„larens! Ăven om du kĂ€nner att du inte orkar vara lika aktiv som du brukar behöver du vĂ€l inte mĂ„la fan pĂ„ vĂ€ggen....-nu fĂ„r du fanimej kĂ€mpa pĂ„ sĂ„ vi andra dödliga kan sitta o njuta av din nĂ€rvaro/existens! Tjohopp!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.