NahoJ Posted November 9, 2006 Posted November 9, 2006 Nu är det ju så att jag gör en undersökning i skolan. Frågan är enkel vilken musikstil är populärast inom alla åldrar. Rösta på ps: jag vet att det finns en liknande tråd men tycker inte den e tillräkligt genom gående. // mvh johan
Thimmie Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Min stil: poprockmetaljazzoperapunkklassisk. 🙂
Linkowich Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Vilken mat äter du: () Falukorv () Pannkakor () Pizza () Falafel
tbruce Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Vilken mat äter du: () Falukorv () Pannkakor () Pizza () Falafel 🙂
Hellpig Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Tja, det blir starkt förenklat när man bara får välja en stil men det är väl så det brukar bli när man gör en undersökning. Satte hårdrock men jag lyssnar så klart på en massa annat med.
Linkowich Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Vilken mat äter du: (X) Falukorv (X) Pannkakor (X) Pizza (X) Falafel (X) Öl Nejje Stefan, i gallupen får man ju bara välja ett alternativ. Så jag tar mig friheten att uppdatera ditt svar efter förmodad relevans: ( ) Falukorv ( ) Pannkakor ( ) Pizza ( ) Falafel (X) Öl 🙂
tbruce Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Är man inte väldigt... femton år, ifall man bara lyssnar på EN typ av musik? Jag skulle kräkas på min skivsamling om allt var samma genre. Jag trodde det handlade om vad man gör själv... 😳 Inte för att jag bara gör pop, inte alls... men jag tycker det är det som stämde bäst in på det jag gör mest. 😆
mornel Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Är man inte väldigt... femton år, ifall man bara lyssnar på EN typ av musik? Jag skulle kräkas på min skivsamling om allt var samma genre. Jag trodde det handlade om vad man gör själv... 😳 Nej nej, läs titeln - det handlar om vad man har för musikstil!
Emil Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Lyssnar på allt möjligt men ser nog mest ut som en Indie-grabb.
browno Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Uhm, post-hardcore/rock/experimental/trashmetal/singersongwriter/ typ. Skulle kryssat för post-hardcore om det fanns, får väl ta rock nu.
Christofer Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Vilken mat äter du: () Falukorv () Pannkakor () Pizza () Falafel (X) Falukorv 😉 (X) Pannkakor 😱 (X) Pizza 😠 () Falla fel
Christofer Posted November 25, 2006 Posted November 25, 2006 Lyssnar och gör mest Metal och Hårdrock 😉
Wernborg Posted November 26, 2006 Posted November 26, 2006 (edited) Vad är emo? Låter tråkigt? ..... google.......... Aha, nåt för kidsen? Edited November 26, 2006 by Wernborg
Cloudsurfer Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Trance, Hardtrance, Psytrance, Hardhouse, Uk Hardhouse, Industrial etc 😲
Tobias J Posted December 9, 2006 Posted December 9, 2006 Techtrance Uk Hardtrance Uk Hardhouse HardTechno
Recommended Posts