Linus Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Rhythm Sticks, för alla som vill spela trummor utan trummor. Trumpinnarnas druvor lyser nÀr du slÄr slagen, och den lilla högtalaren i andra Ànden ljuder som en kagge, virvel eller cymbal. Priset? 199:- hos Teknikmagasinet. Mer information hos Teknikmagasinet eller iwantoneofthose.com Spana in filmen ocksÄ, sÄ inser du att produkten Àr det bÀsta sedan skivat bröd. Redigerat 5 oktober 2006 av Linus
pirateKING Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Spana in filmen ocksĂ„, sĂ„ inser du att produkten Ă€r det bĂ€sta sedan skivat bröd. Haha oj vad jag skrattade nĂ€r jag tĂ€nkte pĂ„ kommentaren "bĂ€sta som hĂ€nt sendan skivat bröd", och sen satte pĂ„ filmen. đ Klockrent!
rajraj Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 dem finns pÄ teknikmagasinet ocksÄ http://teknikmagasinet.se/ och sök pÄ trummis
Linus Postat 5 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 5 oktober 2006 Hahaha, det hade du rĂ€tt i đł Jag uppdaterar det första inlĂ€gget.
rainydays Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 "Melody noise to beat along to" dÀr vann de mig som kund
allansson Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Hade ett par liknande nĂ€r jag var liten... fast de hade bara virvelljud! Jag brukade springa runt med dem nonstop och slĂ„ i luften. Det hela slutade med att mina förĂ€ldrar gömde dem frĂ„n mig, och jag förstĂ„r dem nog! đ
ViktorDenStore Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Spana in filmen ocksĂ„, sĂ„ inser du att produkten Ă€r det bĂ€sta sedan skivat bröd. Haha oj vad jag skrattade nĂ€r jag tĂ€nkte pĂ„ kommentaren "bĂ€sta som hĂ€nt sendan skivat bröd", och sen satte pĂ„ filmen. đ Klockrent! Samma hĂ€r đ
slaptap Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 (redigerat) Ouj...vĂ€nta bara till den "triggbara" versionen kommer...innehĂ„llande toms, rides, splash etc etc đ Redigerat 5 oktober 2006 av slaptap
Björn Olsberg Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Ouj...vĂ€nta bara till den "triggbara" versionen kommer...innehĂ„llande toms, rides, splash etc etc đ ... och med trĂ„dlös usb för triggning av trumprogram i datorn.
Overkill Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Jag har fĂ„tt drummersdigest att testa ett par đ SĂ„ om dte inte redan finns en recension sĂ„ tror jag att dte kommer đ
Larsson Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Hade ett par liknande nĂ€r jag var liten... fast de hade bara virvelljud!Jag brukade springa runt med dem nonstop och slĂ„ i luften. Det hela slutade med att mina förĂ€ldrar gömde dem frĂ„n mig, och jag förstĂ„r dem nog! đ haha..tack för tipset.. nu vet jag vad jag ska ge andras barn i present!! đ
Hellpig Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Det Àr sÄna hÀr man skall ha pÄ den dÀr festen ni vet. Den dÀr man bjuder pÄ en bÄl, som bara smakar frukt och socker (eftersom man hÀllt i 20 kg socker) men som egentligen Àr 80% strÄrom. Deltagarna Àr mestadels musiker. Fram med trumpinnarna och ... lÄt kaoset bryta ut.
ViktorDenStore Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Det Àr sÄna hÀr man skall ha pÄ den dÀr festen ni vet. Den dÀr man bjuder pÄ en bÄl, som bara smakar frukt och socker (eftersom man hÀllt i 20 kg socker) men som egentligen Àr 80% strÄrom. Deltagarna Àr mestadels musiker. Fram med trumpinnarna och ... lÄt kaoset bryta ut. Haha
Linus Postat 9 oktober 2006 TrĂ„dstartare Postat 9 oktober 2006 nu vet jag vad jag ska ge andras barn i present!! Jag med! đ±
Zyan Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ăr det bara jag som vill ha seriöst...fĂ„r en kĂ€nsla att en ironisk ton rĂ„der.
Overkill Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Jag Ă€r med i en utlottning av ett par pĂ„ ett annat forum nu... Hoppas jag vinner! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.