Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted
Hej!

GRATTIS!

Timon. Fint namn!

Bara han inte säger temlor sedan bara, som Ture Sventon...

scanner//:musik

Grattis... och appropå ture sventon... borde han inte säga ture tventon???

Guest ChrisSnyder
Posted

Grattis !

Jag fick jorden uppenbarelse till vad mitt eller mina barn ska heta om jag nånsin skaffar några...

Melodi eller Melodina Snyder

vet inte om det ska vara i första eller andra namn.

Saga Melodi Snyder låter mkt fint tk jag ...

Men grattis !

Guest Katla
Posted

GRATTIS!!! 🙂

Kuligt som tusan. Vad ska han heta? Dolph? Clint? Darth Vader? 😄

Posted
Grattis !

Jag fick jorden uppenbarelse till vad mitt eller mina barn ska heta om jag nånsin skaffar några...

Melodi eller Melodina Snyder

vet inte om det ska vara i första eller andra namn.

Saga Melodi Snyder låter mkt fint tk jag ...

Men grattis !

Jag känner en flicka som heter Melody

Posted

Kongrattulationer! 😄

Posted
Därför jag är off från forumet för några dagar!

Grattis!

Borta "några dagar"? Jojo, det blir nog fullt upp för din del 😉

Ska själv ha mitt första barn inom några veckor. Räknar med att tiden framför datorn i studion kommer att bli minimal.

//peAk

Posted

GRATTIS MANNEN!

Btw shit vilken slump att du dök upp i skärmbild här. Jag liksom bara "finns du fortfarande?!" [för mig själv då]. Du kommer bergis inte ihåg men back in the days typ 97-98 på IRCNet hängde vi du var i några av kanalerna jag lekte med typ #snack eller #hell jag kommer inte ihåg allt exakt nu erhm err men men hade även ett coolt ircgäng som hette tEAM MaGGiT så då hette jag tM^GuSeR eller MT|Z för det såg festligt ut oså "iko" då tM^Shark fanns också där äh vet inte hur dina minnesbilder ser ut men iaf j-vligt skruvat var tvungen o få skriva av med ang. det...

..o du..

FETA CONGRATS! => PAPPA PERRRA!

Posted (edited)
GRATTIS MANNEN!

Btw shit vilken slump att du dök upp i skärmbild här. Jag liksom bara "finns du fortfarande?!" [för mig själv då]. Du kommer bergis inte ihåg men back in the days typ 97-98 på IRCNet hängde vi du var i några av kanalerna jag lekte med typ #snack eller #hell jag kommer inte ihåg allt exakt nu erhm err men men hade även ett coolt ircgäng som hette tEAM MaGGiT så då hette jag tM^GuSeR eller MT|Z för det såg festligt ut oså "iko" då tM^Shark fanns också där äh vet inte hur dina minnesbilder ser ut men iaf j-vligt skruvat var tvungen o få skriva av med ang. det...

..o du..

FETA CONGRATS! => PAPPA PERRRA!

Detta måste vara en av de längsta meningarna jag någonsin sett. 😏

Grattis i alla fall!!!!! 😕

Edited by Lynxo
Posted

Åh, gratulerar! :rolleyes: