Jump to content
Annons

Wavelab till fyndpris!


Claes Holmerup

Recommended Posts

Wavelab 6 - som börjar levereras under februari - kostar 6595:-.

AnvĂ€ndare av Cubase SL och SX, samt Nuendo kan tills 28/4 köpa det för 4395:- i stĂ€llet! 😆😆

Villkoret Ă€r att man har registrerat sitt exemplar av Cubase SL/SX eller Nuendo pĂ„ MI-7's hemsida - men det har vĂ€l alla gjort vid det hĂ€r laget...? 🙁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons
Smygreklam! đŸ˜±

Visst - men detta gĂ€ller ju hos alla - och inte bara hos mig, eftersom det Ă€r Steinberg/MI-7 som gĂ„r ut med erbjudandet... 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Smygreklam!  😆

alltsÄ - sÄnt dÀr Àr löjligt.

Fan va mycket folk verkar vara pÄ Claes hela tiden ang "smygreklam"

Vi ska vÀl för fan vara tacksamma att han gör reklam för billiga produkter Àven om produkterna bara finns hos honom!

Sluta upp med det dÀr (sÀg/kalla det sÄ) jÀvla smygreklam grejen och var tacksam istÀllet!

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Smygreklam!  😳

alltsÄ - sÄnt dÀr Àr löjligt.

Fan va mycket folk verkar vara pÄ Claes hela tiden ang "smygreklam"

Vi ska vÀl för fan vara tacksamma att han gör reklam för billiga produkter Àven om produkterna bara finns hos honom!

Sluta upp med det dÀr (sÀg/kalla det sÄ) jÀvla smygreklam grejen och var tacksam istÀllet!

Jag Ă€r alltid lika tacksam nĂ€r jag tittar pĂ„ reklamTV 😏

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Smygreklam!  😏

alltsÄ - sÄnt dÀr Àr löjligt.

Fan va mycket folk verkar vara pÄ Claes hela tiden ang "smygreklam"

Vi ska vÀl för fan vara tacksamma att han gör reklam för billiga produkter Àven om produkterna bara finns hos honom!

Sluta upp med det dÀr (sÀg/kalla det sÄ) jÀvla smygreklam grejen och var tacksam istÀllet!

Jag Ă€r alltid lika tacksam nĂ€r jag tittar pĂ„ reklamTV 😉

😛

ja men det Àr vÀl skillnad..

Inte för att Claes gör reklam, men om han nu skulle det sÄ Àr det ju reklam för nÄnting som vi alla Àr intresserade av..

Jag Ă€r inte intresserad av den pĂ„ TV dĂ€r dom gör reklam för nya pampers, bindor, eller nĂ„n tjej produkt ... 😳

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Smygreklam!  😏

alltsÄ - sÄnt dÀr Àr löjligt.

Fan va mycket folk verkar vara pÄ Claes hela tiden ang "smygreklam"

Vi ska vÀl för fan vara tacksamma att han gör reklam för billiga produkter Àven om produkterna bara finns hos honom!

Sluta upp med det dÀr (sÀg/kalla det sÄ) jÀvla smygreklam grejen och var tacksam istÀllet!

Det Ă€r ingen fara - jag Ă€r tĂ„lig... 😳

De flesta verkar Ă€ndĂ„ uppskatta mina smĂ„ tips - och de som inte gör det, behöver ju inte lĂ€sa inlĂ€ggen, sĂ„ slipper de ocksĂ„ ta del av de fina erbjudanden som dyker upp ibland... 😛

Som nĂ„gon nĂ€mnde, sĂ„ Ă€r Wavelab inte precis billigt (dĂ€rför Ă€r detta erbjudande extra trevligt om man har köpt sitt Cubase SL/SX) - men om Wavelab ligger över den egna budgeten, sĂ„ finns Ă€ven Wavelab Essential, som Ă€r betydligt billigare och som rĂ€cker till för vĂ€ldigt mĂ„nga. Det finns inte heller bara hos mig... 🙁😉

Det hade kanske kunnat vara mer befogat med eventuella klagomÄl i en nyhetstrÄd om jag gjorde reklam för en kampanj som bara gÀller hos mig - men just detta erbjudande Àr som sagt nÄgot som gÀller hos alla.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ja precis Claes..

Men jag tycker ÀndÄ folk ska respektera att du gör reklam nÀr du har kampanj. För du sÀljer ju trots allt produkter som vi Àr intresserade av. Och om du sÀljer det billigt sÄ Àr det ju bara bra för oss!

Synd nog sĂ„ finns det ju vissa som inte respekterar det 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...

Tack 😄

lÀnken till Zip'en:

Sidan kan inte visas

Sidan du söker efter Àr inte tillgÀnglig för tillfÀllet. Det kan bero pÄ tekniska problem med webbsidan eller sÄ behöver du justera instÀllningarna för webblÀsaren.

men högerkluck(hick) och "spara som..." gick bra 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Men jag tycker ÀndÄ folk ska respektera att du gör reklam nÀr du har kampanj. För du sÀljer ju trots allt produkter som vi Àr intresserade av. Och om du sÀljer det billigt sÄ Àr det ju bara bra för oss!

Synd nog sĂ„ finns det ju vissa som inte respekterar det  😄

Jag tycker det Àr bra att Claes meddelar nÀr tillverkare eller generalagenter har förmÄnliga erbjudanden. Som han sjÀlv pÄpekar Àr det ju inget som sÀger att man mÄste handla av just honom.

Om jag förstÄr det rÀtt tycker du att Claes (och andra ÄterförsÀljare) gott kunde promota sina egna erbjudanden hÀr pÄ forumet. Det tycker jag Àr mindre okej eftersom det Àr detsamma som att göra reklam för sin eget företag. Min uppfattning Àr det inte Àr det som Àr poÀngen med ett sÄnt hÀr forum.

OBS! Hoppas det Ă€r tydligt att jag pĂ„ inget sĂ€tt vill kritisera Claes! 🙂

Edit: förtydligade

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Men jag tycker ÀndÄ folk ska respektera att du gör reklam nÀr du har kampanj. För du sÀljer ju trots allt produkter som vi Àr intresserade av. Och om du sÀljer det billigt sÄ Àr det ju bara bra för oss!

Synd nog sĂ„ finns det ju vissa som inte respekterar det  😄

Jag tycker det Àr bra att Claes meddelar nÀr tillverkare eller generalagenter har förmÄnliga erbjudanden. Som han sjÀlv pÄpekar Àr det ju inget som sÀger att man mÄste handla av just honom.

Om jag förstÄr det rÀtt tycker du att Claes (och andra ÄterförsÀljare) gott kunde promota sina egna erbjudanden hÀr pÄ forumet. Det tycker jag Àr mindre okej eftersom det Àr detsamma som att göra reklam för sin eget företag. Min uppfattning Àr det inte Àr det som Àr poÀngen med ett sÄnt hÀr forum.

OBS! Hoppas det Ă€r tydligt att jag pĂ„ inget sĂ€tt vill kritisera Claes! 🙁

Edit: förtydligade

Jag tycker att det Àr ok, sÄ lÀnge det inte gÄr till överdrift.

Om det kommer rena reklaminlĂ€gg dĂ„ och dĂ„ frĂ„n olika hĂ„ll, sĂ„ tycker jag inte att det stör - men det hade varit skillnad om flera butiker skrev flera rena reklaminlĂ€gg om dagen. Om folk i butiker promotar sina prylar i diskussionerna, spelar ingen roll heller, tycker jag - sĂ„ lĂ€nge de Ă€r Ă€rliga med att berĂ€tta att de jobbar med försĂ€ljning, sĂ„ att inlĂ€ggen gĂ„r att ta med en lagom portion salt... 😼

Jag har fÄtt för mig att ungefÀr detta Àr den allmÀnna uppfattningen - och Àven forumets policy...

Det Àr dock sÄ, att huvudsyftet med forumet alltid Àr att diskutera och hjÀlpa varandra - och mÄnga som jobbar heltid med försÀljning, har nog inte tid att engagera sig sÄ mycket i forumet - och om man bara skulle göra reklam - utan att samtidigt försöka hjÀlpa till mycket i trÄdar som inte ger nÄgon extra reklam, sÄ skulle folk nog inte bli sÀrskilt vÀlvilligt instÀllda till den reklam som kommer...

Det Ă€r en balansgĂ„ng som jag hoppas att jag lyckas hyfsat med i alla fall. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Smygreklam!  😆

alltsÄ - sÄnt dÀr Àr löjligt.

Fan va mycket folk verkar vara pÄ Claes hela tiden ang "smygreklam"

Vi ska vÀl för fan vara tacksamma att han gör reklam för billiga produkter Àven om produkterna bara finns hos honom!

Sluta upp med det dÀr (sÀg/kalla det sÄ) jÀvla smygreklam grejen och var tacksam istÀllet!

Jag Ă€r alltid lika tacksam nĂ€r jag tittar pĂ„ reklamTV 😛

😄

ja men det Àr vÀl skillnad..

Inte för att Claes gör reklam, men om han nu skulle det sÄ Àr det ju reklam för nÄnting som vi alla Àr intresserade av..

Jag Ă€r inte intresserad av den pĂ„ TV dĂ€r dom gör reklam för nya pampers, bindor, eller nĂ„n tjej produkt ... 😏

Men all reklam försöker ju vÀnda sig till rÀtt mÄlgrupp. Det Àr ju hela grundstommen inom reklambranshen. Att hÀvda att alla Àr intresserade av de produkter som "görs reklam" för hÀr Àr ju ocksÄ fel. Jag Àr inte ett dugg intresserad av den hÀr produkten. Jag behöver ingen ljudredigerare. Jag klarar mig fint med de funktioner som finns i Live. Dessutom Àger jag inte Cubase sÄ jag skulle ÀndÄ inte fÄ nÄgon rabatt. Det finns sÀkert mÄnga som faktiskt Àr intresserade av detta men det gÀller ju all reklam ( Àven för pampers ) och jag skulle faktiskt tippa pÄ att majoriteten av forumets faktiskt inte alls plannerar att köpa Wavelab. Hur stor del av besökarna mÄste vara intresserade av produkten i frÄga innan det gÄr frÄn "skammlös reklam" till "schyssta tips"?

Jag vill dock förtydliga att jag inte hackar pĂ„ Claes . Jag ser detta mer som smĂ„ trevliga tips ( Ă€ven om detta naturligtvis Ă€ven kommer att ge honom en och annan extra krona att dryga ut kaffekassan med ) och försöker egentligen bara starta en filosofisk diskussion om reklam i brist pĂ„ annat vettigt att göra 😉

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...