Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Är det någon som har ljud av ovanstående, eller möjlighet att spela in? Är i så fall intresserad av detta. Har googlat lite, men än så länge inte hittat ljud som låter bra. Jag är ute efter ett ganska långsamt tempo, alltså inte full gas.

Annons
Guest maxmaxmax
Posted

ge mig fem, ska bara trä den och så.

Guest maxmaxmax
Posted (edited)

Symaskinen borttagen

Edited by maxmaxmax
Posted

maxmaxmax...

Mina jeans skulle behöva lite... 😮

Jag gillar effekten av bilen som åker förbi och sucken på slutet... 😄😆

Posted

Hehe! Såna här trådar blir man glad av! Nu vill jag höra kaffebryggaren sörpla också... 😄

Max, jag tror jag använder dina egna ord

vilket kraftfullt kontaktverktyg det här forumet är
😆
Posted

Jag 😄 forumet

Får man fråga vad du ska ha symaskinen till Neko, eller är det hemligt än så länge?

Guest maxmaxmax
Posted
Haha! Du är värd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjärtligast för detta.

Tack själv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig.

Lilleman: Det är bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724

Posted
Lilleman: Det är bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724

🤪 Hur ska jag tråckla ihop det...? - Inser att det är lätt att trassla till det med undertråden när jag har knappar hemma i byrålådan... Symaskin oxå förresten 🙂

Posted
Haha! Du är värd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjärtligast för detta.

Tack själv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig.

Finns Atalay-puben och de persiska bröd-bröderna kvar på Möllan? Sweeeeeet 🙂

Posted
Vad använde du ljudet till?

Musik. Blir lite mysiga ljud i en technolåt. Satt häromdagen och tänkte att just symaskin vore ett bra ljud att bygga en technolåt på. Sagt och gjort.

Posted
Sådär

Edit: Nu! något felades min internetanslutning.

Coolt ljud!

Tackar..

• 1 month later...
  • 1 month later...
Posted

Jag tänkte sampla min matberedare nån gång. Den har 14 olika hastigheter och om man är tillräckligt stadig på handen kan man spela melodier genom att vrida på hastighetsratten. 😱

Guest maxmaxmax
Posted
Sådär

Hähä. Vill höra. Lägga upp igen?

Länken borttagen, rensade pink-lagoon igår. Tror inte jag har kvar den hemma heller. Neko har den säkert om du absolut vill höra.

Posted (edited)

Jag har hacke. Du får den via msn, hojta till när du ser mig online. 😆

Edited by Neko