Jump to content
Annons

Mötesplatser för studioforumister


dede

Recommended Posts

Tanken med denna tråd är att vi lokalt bestämmer oss för vattenhål där chansen att hitta "forumfellows" är stor. Gemensamt kommer t.ex. vi i Malmö överens om ett ställe vi tycker om att träffas på. Jämför journalister, skådespelare etc som alla har sina speciella hak. Åker jag till Väcksjö så kan jag kolla här var jag ska gå för att förhoppningsvis träffa på likasinnade. Så kom igen med förslag, idéer så gör vi en lista av alltihopa. Men först en ordentlig debatt i denna tråden.

Mitt förslag i Malmö blir "Pub Nobe", korsningen Nobelvägen-Kristianstadsgatan. Därför att redan många besökare är musikintresserade, kocken sjunger härlig Blues och serverar "Hot Lousiana Rock´n Roll Scrimp soup" för under femtiolappen. Och att alla är välkomna. Inga trender här inte.

Kom igen nu! Låt oss göra Sverige rundare, mindre eller...äh...jag får inte ihop slutpoängen.......ENTER 😆

Redigerat av dede
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hank's Heaven i Högdalen kanske!?? :rolleyes:

Skämt åsido så är inte Östgötakällaren på Söder så dumt (för nollåttor alltså) 😱

Är uppväxt i Högdalen men flyttade, var ligger Hank's Heaven?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår inte riktigt poängen med att välja en massa högljudda pubar där man varken hör sig själv eller någon annan.

Men det är ju just det som är poängen. 😄

Aha, jag är så dum så dum 🙁

Fast kan man inte lika gärna undvika varandra från första början då? Att bara utnytja varandra som eye-candy kanske är trevligt i början men det måste bli lite tradigt efter ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom hem till mig i Harplinge på en öl och lite musiksnack...

OK!

Var katten ligger Harplinge? 😄

PS!

Nån som ska ut ikväll? Vart? 🙂

Redigerat av dede
Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Men om jag får föreslå en krog i Malmö så tycker jag att Restaurang Davidshall vid Davidshall (no shit?!) är en perfekt mötesplats. Trevlig personal, alltid plats, alltid lugn stämning & schysst musik. Bra priser på mat & dryck dessutom...

Ses där, jag brukar sitta längst till höger i baren.

Här

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
Men om jag får föreslå en krog i Malmö så tycker jag att Restaurang Davidshall vid Davidshall (no shit?!) är en perfekt mötesplats. Trevlig personal, alltid plats, alltid lugn stämning & schysst musik. Bra priser på mat & dryck dessutom...

Ses där, jag brukar sitta längst till höger i baren.

Här

Ljuger, jag såg dig på Tempo för inte alls länge sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Men om jag får föreslå en krog i Malmö så tycker jag att Restaurang Davidshall vid Davidshall (no shit?!) är en perfekt mötesplats. Trevlig personal, alltid plats, alltid lugn stämning & schysst musik. Bra priser på mat & dryck dessutom...

Ses där, jag brukar sitta längst till höger i baren.

Här

Ljuger, jag såg dig på Tempo för inte alls länge sedan.

Shit.

Med den där långa blonda?

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Shit.

Med den där långa blonda?

Nej. Röd katt i klänning. Är det inte måndag idag?

Jo just det.

Jag måste börja ta mina dejter nånannanstans.

Den här stan är för liten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...