Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Bimbo!

Apsolutly fucking not! (som min mentor Martina sa i va'fan nu programmet hette, dom var i en bar typ i Indien och så)

Bara för att jag fettsugit mina läppar för att likna Kristian Luuk så är du avundsjuk din trista studionörd. Nu ska jag pumpa in lite botox i biceps så att jag blir som Ösczan, å vahettere sen kommer jag att va me i Bachelor och komma med i alla typ kändisreportage å då kommer du stå där å bara glo och jag kommer att fetdissa dig i alla reportasch som teve kommer å göra me mej, jag ba: Hacke suger fett! Du ba: åååh Roffekompis, sluta dissa mig, jag ska oxå fettsuga läpparna typ! Jag ba: fösent, du kalla mej bimmbo å de glömer ja alldrig!!

Förexten kommer jag kanske att va me i tidningen Gör Så Här, och vahettere stå naken me en borrmaschin i handen å bara spänna mig, å om du innte passarej så kommer jag å tatuera HackeSugerHårigtBabianarsel på min nya silikonbringa som ser ut som arnold svarssenneggerer! Så lägg ner bimmbotugget'ba! Annars ! !

Förexten så är jag ihop med Linda Rosing litegrann så komm inte här å komm för då blir jag pisst off typ.

/Brad (mitt nya kändisnamn ba!)

ps Molle å jag kanske ska göra en platta oxå så gå å dö din jävvla svennsson!

Åhh Roffeboy... vad vore en bakis-söndag utan dig? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

party4ct.th.jpg party29kq.th.jpg party35xs.th.jpg

Ja a. Typ sådär ser jag väl ut. Både med och utan skägg, sko, öl och självbehärskning. Tack för tipset me den där tjänsten. Funka alldeles lagom för min del.

Natti//smulan

Redigerat av Smulan
Link to comment
Dela på andra sajter

{9352BC11-9A32-453F-BAB2-DF6009FDCEFE}.jpg{0B64089D-CDA5-4D90-8A0E-DAEDE1C504EA}.jpg

Vänster: "The evil monster of the skog, underjord and fjäll" ..lite äldre foto 😉

Höger: Jag, lirandes på min egenbyggda Fender/Flying V/Ibanez/Bc Rich.. Funkar sketagött och är alltid stämd i B 😎

Redigerat av illvaesen
Link to comment
Dela på andra sajter

börnen (oregistrerad)
Detta är jag dååå..

{58CCCE41-3638-4797-9BE6-7FAAFAF99646}.jpg

ser jag fel eller har du 4 fingrar?

Lillfingret har väl råkat glida in under tutten 😏

edit: sh-t, jag såg nu att jag inte var först med denna kommentaren 😉

Redigerat av börnen
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)
jag_mirror2.jpg

I'M SORRY BUT I'M VERY DRAMATIC

I LIKE TO MAKE OUT WITH TEARS IN MY EYES

I LIKE BREAKING UP IN ROSEGARDENS

WITH YOU OVER AND OVER AND BLABLABLA

tyckte den behövde en undertext. Just det, det var väl du som gillade Jocke - det är fint att vara deppig - Berg?

Link to comment
Dela på andra sajter

I'M SORRY BUT I'M VERY DRAMATIC

I LIKE TO MAKE OUT WITH TEARS IN MY EYES

I LIKE BREAKING UP IN ROSEGARDENS

WITH YOU OVER AND OVER AND BLABLABLA

tyckte den behövde en undertext. Just det, det var väl du som gillade Jocke - det är fint att vara deppig - Berg?

Haha, jooo.. Jag tycker han skriver vacker musik ja 😄.

Men själv tycker jag det fotot ser mer psycho ut än deppigt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

härligt å se vilken uppSTÅNDelse det uppstår så fort ett kort på en kvinna visas i detta ytterst manliga sammanhang! 😄

Ni är himla fina killar allihop! 🙂

Ja det är inte många här som har sett en kvinna förut.... 😄😆

Edit: Stavfel

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

haha. . vad är det man brukar säga? nån gång måste vara den första..

själv har jag säkert sett både en eller två efter mörkrets inbrott, tror jag, eller så har jag drömt, men alltid på långt håll och i skydd av mörkret. de är skygga och kommunicerar med underliga pipiga läten. kvinnor alltså. är det någon mer som har någon bild på denna underliga varelse? eller kanske information om var de synts senast? det är lite som den där loch ness odjuret. eller storsjöodjuret.. finns de verkligen? 😄 skrämmande.. vet inte om jag vågar lägga mig ikväll. mamma!

Redigerat av Smulan
Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är jag dååå..

{58CCCE41-3638-4797-9BE6-7FAAFAF99646}.jpg

ser jag fel eller har du 4 fingrar?

hahha miina boobies är så stoora så det är svåårt att hålla om dem med hela handen så att alla fingrar syns..men jag försäkrar er om att det lill fingret är där fast det inte syns 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer Rödhusets bilder!

Bild nummer 1. (till vänster) är mitt självporträtt jag gjorde ur en massa modetidningar jag snodde från morsan när jag led av schizofreni 😆 jaa iallafall lindrig sådan enligt läkare och psykolog. Anyways 😄

Bild nummer 2 (längst upp i höger) är tagen kl 4 eller 5 på morgonen. Satte väckarklockan på ringning för att spela in en låt. Hade nämligen drömt en melodi dagarna innan så jag tänkte ge min sömn en chans.

Bild nummer 3 (längst ner till vänster) folk säger att jag ser ut som en abbore. Vad tycker ni?

folkfoto.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

HonsaJons (oregistrerad)
MAKKEEE GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!! 🙂

Määääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääxxx! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Apsolutly fucking not! (som min mentor Martina sa i va'fan nu programmet hette, dom var i en bar typ i Indien och så)

Bara för att jag fettsugit mina läppar för att likna Kristian Luuk så är du avundsjuk din trista studionörd. Nu ska jag pumpa in lite botox i biceps så att jag blir som Ösczan, å vahettere sen kommer jag att va me i Bachelor och komma med i alla typ kändisreportage å då kommer du stå där å bara glo och jag kommer att fetdissa dig i alla reportasch som teve kommer å göra me mej, jag ba: Hacke suger fett! Du ba: åååh Roffekompis, sluta dissa mig, jag ska oxå fettsuga läpparna typ! Jag ba: fösent, du kalla mej bimmbo å de glömer ja alldrig!!

Förexten kommer jag kanske att va me i tidningen Gör Så Här, och vahettere stå naken me en borrmaschin i handen å bara spänna mig, å om du innte passarej så kommer jag å tatuera HackeSugerHårigtBabianarsel på min nya silikonbringa som ser ut som arnold svarssenneggerer! Så lägg ner bimmbotugget'ba! Annars ! !

Förexten så är jag ihop med Linda Rosing litegrann så komm inte här å komm för då blir jag pisst off typ.

/Brad (mitt nya kändisnamn ba!)

ps Molle å jag kanske ska göra en platta oxå så gå å dö din jävvla svennsson!

😆😆 Du är so go.. Bimb-rolven.. vill du att vi hjälper dig att posta dom bilderna vi sparat sen senaste IRL-get-together'n? 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

jag kan väl inte vara sämre, antar jag. här är jag i mitt gamla hem:

660108.jpg

spana in klenoden i bakgrunden på höger sida: den Twee-tejpade bontempi-orgeln som låter woosh woosh och bara susar när man försöker micka upp den. fantastiskt loppmarknadsfynd (:

Link to comment
Dela på andra sajter

😆😆 Du är so go.. Bimb-rolven.. vill du att vi hjälper dig att posta dom bilderna vi sparat sen senaste IRL-get-together'n? 😏

Du e oxå en sötis Demo! 😆

Hrm...nej, ingen återpublicering av IRL-bilder tack! 😆

Apsolutelyfuckingnot!

/Bomben (korsning mellan bimbo/Rolven)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...