Jump to content
Annons

Hur ser du ut? Släng upp ett foto.


Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Måste säga att det är väldigt fina pojkar och flickor här på forumet! Trevligt att se era ansikten! 🙂

Här kommer mina bidrag:

01.jpg

02.jpg

Hm, här kommer länkar istället:

01.jpg

02.jpg

Jag för några år sedan, respektive för några veckor sen när mina dreads åkte (på gott och ont). Kan ju säga att min studentmössa inte längre passar... 😉

edit: Hehe, nu funkar det, my bad..! 🙂

Redigerat av Debree
Link to comment
Dela på andra sajter

Måste säga att det är väldigt fina pojkar och flickor här på forumet! Trevligt att se era ansikten! 🙂

Här kommer mina bidrag:

01.jpg

02.jpg

Hm, här kommer länkar istället:

01.jpg

02.jpg

Jag för några år sedan, respektive för några veckor sen när mina dreads åkte (på gott och ont). Kan ju säga att min studentmössa inte längre passar... 😳

edit: Hehe, nu funkar det, my bad..! 🙂

gillar kort nummer tvååå...jätte fiint...nice som fan 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😛 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga  😉

Första forumromansen på g? 🥰

😆

Edit --> Insåg att inlägget såg lite idiotiskt ut, menmen jag har aldrig utgett mig för att vara smart.

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😛 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga  😉

Första forumromansen på g? 🥰

Det var min första tanke ochså 😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

det här börjar likna lunarstorm.

Det här forumet har alltid varit som ett community....

Jag förstår inte att nån blir förvånad? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Midori (trots att jag inte förstår om du var ironisk med smileyn..) 😎 Jag gillar dina kort också, väldigt niceiga  🙂

Det var absolut inget ironiskt i det jag skrev, det kom direkt ifrån hjärtat...Gillar ditt ansikte...jääte fiint =))

tycker nästan att du passar bäst utan dreads faktiskt...riktigt sööt det är vad du är =)

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge jag har varit här så har forumet varit en enda stor myshörna, så som sagt, inget nytt under solen.. 🙂

Och till Midori: 😄 msn kanske? börjar kanske bli lite ot nu... 😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Så länge jag har varit här så har forumet varit en enda stor myshörna, så som sagt, inget nytt under solen.. 🙂

Och till Midori: 😄 msn kanske? börjar kanske bli lite ot nu...  😆  😄

why not..

Edit: Tog bort min mailadress...Så kan inte nån adda mig på msn..Vill ni ha min msn får ni fråga helt enkelt....undrar ni varför jag gjort så här får ni Pm: a mig!

Redigerat av Midori
Link to comment
Dela på andra sajter

Första forumromansen på g?

Inte alls, Nattvaktaren var väldigt förtjust i nästan alla. Annars brukar jag och Neko ha intima samtal om syntesmetoder och videospelsmusik.

/Majken

Hallå! Danny har raggat upp Charlie här (eller om det var vice versa).

För övrigt var det förvånandsvärt mycket ulkandes nördar här i slutet av tråden....

edit: och för det femtiotrettonde så vill jag se msn-loggar från Midori och Debrees första e-date publicerade här på forumet! 🙂

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

börnen (oregistrerad)
😲  😛  😄

Gud vad jag älskar romanser, skit i MSN och fortsätt här vetja 🥰

Fast jag tycker fortfarande att dom ska strunta i MSN 😎

edit: stavfel

Redigerat av börnen
Link to comment
Dela på andra sajter

börnen (oregistrerad)
Första forumromansen på g?

Inte alls, Nattvaktaren var väldigt förtjust i nästan alla. Annars brukar jag och Neko ha intima samtal om syntesmetoder och videospelsmusik.

/Majken

Gud vad gay ni är.

säger bara en sak:

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...