Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden (a k a Längstah) 2023


CHAE

Recommended Posts

Annons

Passa på att fredaga loss denna fredag. Vem vet, nästa fredag kanske det inte är fredag. Då får man vänta till nästa fredag. Men eftersom det kanske inte är någon fredag nästa fredag är nästa fredag nästa fredag efter nästa fredag som inte är en fredag och då är det ju inte nästa fredag.

Det jag ville säga är att detta är den enda fredag vi vet existerar. Det kan vara den sista. I'm just sayin. 

Ta tillvara på den.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan sa Dark Of Light:

Jag är högst skeptisk till allt AI, T2 anyone..?

Ja!

6 timmar sedan sa CHAE:

5438E87C-FA00-4624-8407-5D43F7377624.webp

Ja!

5 timmar sedan sa Fidden:

Passa på att fredaga loss denna fredag. Vem vet, nästa fredag kanske det inte är fredag. Då får man vänta till nästa fredag. Men eftersom det kanske inte är någon fredag nästa fredag är nästa fredag nästa fredag efter nästa fredag som inte är en fredag och då är det ju inte nästa fredag.

Det jag ville säga är att detta är den enda fredag vi vet existerar. Det kan vara den sista. I'm just sayin. 

Ta tillvara på den.

Ja!

4 timmar sedan sa slejnard:

Det ska vi. 

Ja!

11 minuter sedan sa Fidden:

Känslan när lab ändrar unika IDn på analyserna för att sorteringen ska bli rätt i deras listor...

Ja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alldeles för sent insåg Rickard och Olof att de gått in på fel fest; Halloween-festen och barnkalaset (med ballong-tema) hade förvillande lika adress😱

9E457A41-D5C8-48C9-8DE3-B54B62B0DFA4.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa Fidden:

Känslan när lab ändrar unika IDn på analyserna för att sorteringen ska bli rätt i deras listor...

Lab gör precis allt för att jävlas med resten av mänskligheten.

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan sa Dark Of Light:

Oh, the 70´s... It´s all a... blur.

Då antar jag att du är den förbluffade (förfärade?) damen längst ut till vänster, ja?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Dark Of Light:

Ja, du var ju på samma fest. Killen i mitten på bilden. Så pass kommer jag ihåg.

Everybody´s a comedian...

Indeed!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Dark Of Light:

Vattnet avstängt i hela kommunen. Av och till hela helgen, det handlar om underhållsarbeten påstår dem.

 

Det är nu man skulle bli magsjuk...

Oj!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Fidden:

Vad ska man med vatten till? Det finns ju öl.

Exakt!!! Öltvättade kläder is all the rage now!

32 minuter sedan sa CHAE:

Oj!

Verkar som de stänger av vattnet bara ibland och ifall de verkligen måste. Nåja, än så länge har jag tryck i vattenledningarna men de vill gärna att man är sparsam med blasket. Anledningen är kommunens snabba tillväxt de senaste åren. Ledningarna behöver byggas ut för framtiden.

Det samma gäller så mycket annat här också. Vägar t ex. Infrastrukturen hinner liksom inte med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...