Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
7 minuter sedan sa slejnard:

(@) Martinsson 1970 är jag på twitter om ni har? 
 

och hej pico! Läget? 

Tjabba! Ångest-VM (och snudd på sorg dessutom med uteblivet JVM 😁) då det snart är dags för arbete igen... Annars OK. Självrå?

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan sa Pico:

Tjabba! Ångest-VM (och snudd på sorg dessutom med uteblivet JVM 😁) då det snart är dags för arbete igen... Annars OK. Självrå?

Samma här ang jobb. Jobbat två av mellandagarna så det blir vanlig lunk igen snart. Skönt på sitt vis. Nu lite torkat kött pd! 

Link to comment
Dela på andra sajter

30 minuter sedan sa Pico:

@Fidden @Neosus - Min yt-kanal har två subscribers... en vet jag är någon fullständigt random (nån amerikansk kvinna, om minnet inte sviker mig) men vem fan är den andra? Har nån av er varit och klickat runt? 😄

Nä inte jag iallafall. Har du nå coola videos uppe då? Isåfall blir jag en subskrajbers oxå... headbanger.GIF.ed9e08190c29675d7f32a0f9cce2a153.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan sa Neosus:

Nä inte jag iallafall. Har du nå coola videos uppe då? Isåfall blir jag en subskrajbers oxå... headbanger.GIF.ed9e08190c29675d7f32a0f9cce2a153.GIF

Inte en enda, så min förvåning redan vid första subskrajbern (nåt år sedan) trodde jag var total... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Pico:

@Fidden @Neosus - Min yt-kanal har två subscribers... en vet jag är någon fullständigt random (nån amerikansk kvinna, om minnet inte sviker mig) men vem fan är den andra? Har nån av er varit och klickat runt? 😄

Tror inte det, har redan glömt vad du heter där. Om du inte har några videos på en Amazon kombi så hittar jag dig inte 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa Neosus:

Ni borde bli youtubers ni oxå. Sitta och tjitt tjatta, spela games, live streama, supa och skrika som en riktig tokstolle och spela in bakfylleångest videos... 

De vore väl något de? 

 

Då måste man ju ha talang för sådant. Det har inte vi. 

image.png.f3318952515b6bd8d99cef06ed61fd94.png

pitt

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
31 minuter sedan sa Fidden:

De hotade med flerdubblad kruska på kvarg. Den hamnade på 0%. 

Kpd!

Var det inte din bror som fick corons, om ja, hur går det för honom och har han tänkt om ang. vaccinationer?

Kungahuset är indränkt i corona. Den sprids likt dåliga gener genom kopulering med personer med alldeles för nära släktband. Något kungahuset har stor erfarenhet av.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa Dark Of Light:

Kpd!

Var det inte din bror som fick corons, om ja, hur går det för honom och har han tänkt om ang. vaccinationer?

Kungahuset är indränkt i corona. Den sprids likt dåliga gener genom kopulering med personer med alldeles för nära släktband. Något kungahuset har stor erfarenhet av.

Ja, han hade covid, är nog bara en sån där utdragen hosta kvar som är min släkts paradgren.

Har inte sett några antivax-rants av varken honom eller hans sambo efter det, så de har väl iallafall avslutat sin offensiv.

Kan i och för sig bero på att hans dotter, ssk med vett, gav honom ett långt och sansat svar på Facebook redan innan de blev sjuka. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...