Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

Jag tror problemet egentligen är att jag sjunger in en bajskorv som slask först, sen polerar jag den utav bara helvete bara för att jag vill ha något hyfsat att jobba med under produktionen. Sen ska jag försöka sjunga in nåt som bräcker den polerade bajskorven på en gång, men det går ju såklart inte. Det är lite demoraliserande och jag kommer inte alltid förbi det stadiet utan behåller bajskorven.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå krapparna!

Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive.

Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut.

Vad har ni haft för er?

I missed ya’all❤️

/Onkel CHAE

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa CHAE:

Hallå krapparna!

Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive.

Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut.

Vad har ni haft för er?

I missed ya’all❤️

/Onkel CHAE

Tja Chae! Skönt att höra/läsa.

Jag har ägnat mitt liv åt att mixa om den där förbajjade edm bidraget.....

Kpd! 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan sa CHAE:

Hallå krapparna!

Hela familjen CHAE fick en något försenad julklapp i mellandagarna genom att brorsan krigade igenom sin strålbehandling med framgång och har nu gått över till intravenös cyt-behandling vilket innebär att metastaserna fucked the right off. Han mår inget vidare but is still alive.

Det omedelbara cancerhotet är m a o avstyrt och prognosen ser tämligen tillfredsställande ut.

Vad har ni haft för er?

I missed ya’all❤️

/Onkel CHAE

Tja CHAE! 🤩🤩🤩

Låter ju ändå positivt. Allt rullar på här och vi försöker hålla ställningarna så gott det går. Mycket kaffe går det åt å! Hittarna kommer å går men få lyssnar? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...