Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
3 timmar sedan, Dark Of Light said:

Vacker bild! 

Låter som en titel på din nästa svenska låt!?

Är det inte bättre att han döper den till ”Fångade dagens gryning” i stället för ”Vacker bild”?😑

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, slejnard said:

Ska till Piteå och se sambons barnbarn försöka ta en plats till tvpucken. Han är top 40 nu och sen ska de bli 20 pers till slut. Spännande 😊 

Nu ska v se. Han är alltså 40... år eller stycken? Och de 40 ska bli 20 andra personer senare?

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, Dark Of Light said:

Ja... jo... hrm.... den åkte jag på.

Yep’r, you kinda walked into that one. Good job.

9 minuter sedan, Neosus said:

Näe de e de INTE!! 😠 

🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Dark Of Light said:

Nuuuuu får du förklara lite. Är det någon slags miljöbils hets p g?

https://trafik.stockholm/trafiksakerhet-trafikregler/miljozoner/miljozon-hornsgatan/

 

Man måste uppfylla kravet på Euro 5 för att få färdas på Hornsgatan nu. Vår bil räknas till Euro 2. Visserligen fick jag inte köra där innan heller pga. förbud mot dubbdäck.

 

 

Om fem år får jag köra där igen, för då är bilen en veteranare. Tror dock inte den håller så länge till. 😅

Redigerat av Naymari
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, Naymari said:

https://trafik.stockholm/trafiksakerhet-trafikregler/miljozoner/miljozon-hornsgatan/

 

Man måste uppfylla kravet på Euro 5 för att få färdas på Hornsgatan nu. Vår bil räknas till Euro 2. Visserligen fick jag inte köra där innan heller pga. förbud mot dubbdäck.

 

 

Om fem år får jag köra där igen, för då är bilen en veteranare. Tror dock inte den håller så länge till. 😅

Ajahah. Ja, det kallas väl för utveckling det där också. Det är så här vi räddar världen alltså.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...