Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Någon som bor eller råkar vara i Stockholm i morgon och som vill ha min Dream theater biljett?  Ser inte ut som att jag kommer iväg och det är ju tråkigt att ha lagt 1000kr på en biljett som inte blir använd. Ger hellre bort den i så fall. 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, -k9- said:

Någon som bor eller råkar vara i Stockholm i morgon och som vill ha min Dream theater biljett?  Ser inte ut som att jag kommer iväg och det är ju tråkigt att ha lagt 1000kr på en biljett som inte blir använd. Ger hellre bort den i så fall. 

För jeffla trist det där. Du som säkert sett fram emot det hela och sedan blir det som det blir. Nåja, du får trösta dig med att det går fler tåg. Det finns en del Stockholms innevånare här inne som är intresserade.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, Dark Of Light said:

För jeffla trist det där. Du som säkert sett fram emot det hela och sedan blir det som det blir. Nåja, du får trösta dig med att det går fler tåg. Det finns en del Stockholms innevånare här inne som är intresserade.

Jo men jag ville ju se hela Metropolis pt2 skivan live. Det är  just det som som suger mest att missa. Den fyllde ju 20 år förra året men DT spelade ju på en festival istället när de var här senast, så de spelade inte hela den skivan i Sverige då. 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm. hade ett par klickar kvar av ost/julskinkesåsen sedan igår så det blev en repris. Så nu...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

är...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

det...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KPD!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...