Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
14 minuter sedan, Neosus said:

Ingen dum idé alls faktiskt med en kopp med kaffe! 

Tack, det kom över mig plötsligt som flickan sa. Var inne på en hink först men... sansade mig till slut och efter en inre monolog så kom jag fram till att en kopp är bättre.

Nu har jag sett ett antal avsnitt av Giri/Haji, den japanska krim serien på Netflix och kan verkligen rekommendera den. Trodde inte den skulle hålla men, jo. D e d den gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lyckats sova från mitt senaste inlägg till nu. Kan inte minnas att jag vaknat med hosta och så. Har mindre hosta nu när jag är vaken, än tidigare dagar med. Har lite hopp om att kunna åka imorgon ändå. Men jag kommer i så fall bara åka ner för konserten och alla besök jag planerat får bli en annan gång. Ska stresstesta kroppen lite lätt nu. Typ ta en lite längre promenad med hundarna än jag gjort hittills i år. Men inte så långt som jag brukar gå när jag är frisk. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, -k9- said:

Har lyckats sova från mitt senaste inlägg till nu. Kan inte minnas att jag vaknat med hosta och så. Har mindre hosta nu när jag är vaken, än tidigare dagar med. Har lite hopp om att kunna åka imorgon ändå. Men jag kommer i så fall bara åka ner för konserten och alla besök jag planerat får bli en annan gång. Ska stresstesta kroppen lite lätt nu. Typ ta en lite längre promenad med hundarna än jag gjort hittills i år. Men inte så långt som jag brukar gå när jag är frisk. 

Hoppas på tillfrisknande! 

Link to comment
Dela på andra sajter

34 minuter sedan, Fidden said:

Det förmodade skitåret 2020 fick precis en så överusel start som jag befarat. Och nu lär det väl bara bli sämre. 

Brorsan fick den misstänkta cancern bekräftad. 

No fucking pun intended. 

Tråkigt att höra. Hoppas det går bra ändå. Var det tarmcancer han har, eller tror jag bara det för att de misstänkte att jag kunde ha det? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Fidden said:

Ja precis, tarmen. 

Kaffe kl 21? 

Tja, varför inte. Tar nog en kopp örtte här istället. 

Öpd? 

Drack iof kaffet flera timmar innan jag skrev inlägget. 

Men ingen öl på det tack. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...