Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
2 timmar sedan, Neosus said:

HUR många pizzerior finns det där? 😑

Du anar inte hur många gånger jag har frågat mig samma sak. Kvarterspizzeriorna står som spön i backen här.

51 minuter sedan, Fidden said:

Ni får börja designa om några bondgårdar där på slätten, så det ser ut som att Falköping och skövde sitter ihop. 

Vilken bra idé! Man kunde ju bygga ihop hela Västra Götalands regionen till en riktigt storstad.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, Naymari said:

Januari verkar bli den mest produktiva hitills.

Ska totalt ha skrivit och levererat 7 fulla produktioner tills den 30:e. Redan igång med 5 utav dem. 
 

exciting!

Vad kul och grattis! Vete faen var jag har gjort av min produktivitet..? Jag lade den här borta någonstans och sedan dess är den bort.

9 minuter sedan, Neosus said:

Min barndoms ort ligger på 12:e plats med ca 1600 inv i samhället (och ca 2700 i hela kommunen). 😱

Ja, man kan ju läsa listan som fan läser bibeln. En ort med väldigt få innevånare och kanske ett par pizza joints får ju ett jeffla genomslag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, ja jeg er klar over, at det er sent nu, men i morgen ... Nå, så er det sådan, at der bliver kaffe. I kop derefter når som helst. Der kan være mere, for eksempel to, tre, fem måske endda seks eller tolv kopper kaffe. Atten kopper rene, måske fire stykker. Eller halvfjerds!

For helvede og chokolade.

Jåh!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...