Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

pdʞ å uɹoW

Oj, jag låg på rygg där...

1 timme sedan, slejnard said:

Plastvägar bra eller? Verkar smart å bra

 

https://www.plasticroad.eu/en/

Njaah. Så jeffla enkelt är det inte. Konceptet har varit upp förr, redan i plastens barndom då ALLT skulle vara i plast var förslaget upp. Nåja om vi tittar på moderna tider så är just plast en av våra stora miljöproblem. Kanske inte så mycket våra plastsugrör på svenska McDonalds restauranger (alltså just vi svennar slänger ju inte dem i havet efter användandet men that´s miljöpolitik for yah), utan rent globalt. Vi tillverkar för mycket plast med en svår miljöpåverkan både under tillverkning och nerskräpningen efteråt. Vi skulle behöva öka plasttillverkningen för att tillgodose vägarna också.

Läs här t ex.

Nå... Är jag en sådan där miljömupp också. Nej definitivt inte men lite sunt förnuft behövs ibland utan att ta det till överdrifter.

Kpd?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, ewroL said:

Måste söka på "snacktråden" för att hitta hit nu efter de gjort om sajten.

 

 

Efter alla dessa år.... Du menar att du inte har en genväg till längstah!? 😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮:o:o:o

1 timme sedan, ewroL said:

Jaha.

Den här låten är så jävla skön. 

 

Är det din låt? Har hon snott den? Du borde vidta åtgärder! Sätt henne i handbojor och ta ner henne till min källare.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...