Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Har precis suttit och slösat bort ca ett par timmar av min dyrbara(?) tid på fail-videos på Joo Tooben, som denna:

https://www.youtube.com/watch?v=F-I9Q4t028w

Näeh... inget nytt egentligen. Personliga favoriter är bl a "Slangbellan" vid runt 0.30 och "Proppen" vid ca, 0.45. Tur att ungen flyttade på sig... ("Teh sliding faceplant" direkt efter är inte dum den heller)

Men jag har äntligen efter alla dessa år kommit på vad alla de som medverkar i dylika verk lider av... Optimism!

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vad jag förstår så kan ha det på fyra datorer. Logga in på toontrack och se dina köp å ladda ner samt aktivera online 🙂

Kontakta dem och berätta vad som hände med. Det kan hända att de tycker att du är trovärdig och låter dig få en chans till. Har du kvitto på dator-reparation eller liknade så kan du ju skicka med en bild på det.
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Sådär ja! Nu har jag ägnat en hel dag åt att läsa om Gaddafi, tusan vad lätt jag har att nerda ner mig i saker. 😊

Kul att lära sig något nytt ibland dock. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har precis suttit och slösat bort ca ett par timmar av min dyrbara(?) tid på fail-videos på Joo Tooben, som denna:

https://www.youtube.com/watch?v=F-I9Q4t028w

Näeh... inget nytt egentligen. Personliga favoriter är bl a "Slangbellan" vid runt 0.30 och "Proppen" vid ca, 0.45. Tur att ungen flyttade på sig... ("Teh sliding faceplant" direkt efter är inte dum den heller)

Men jag har äntligen efter alla dessa år kommit på vad alla de som medverkar i dylika verk lider av... Optimism!

Jag tycker bara att det är obehagligt att se på såna videos. Många ser ut att kunna fått skador som de får dras med livet ut. Har lite svårt att skratta åt det just nu. 🙁 Redigerat av k9
Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Har svårt för när barn eller djur far illa. Resten av optimisterna lider jag inte med alls. Hur kommer man ens på idén att vara så där aktiv med saker..? Kan det ha med Darwin att göra tro?

😛
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...