Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)

Råkade vist starta ett projekt för kommunen bara för att forat inte släppt in mig, eller ladda denna sida när jag väl kommit in.

Får se om vi får till en rastgård för hundar här i Luderviken.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Men nu är jag så ohungrig att jag börja misstänka att jag åt en jojo-pizza för ett tag sedan. Känns som att den bara var ner och vände. 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Vi åt tunnbrödsrulle hemma! Gott va 🙂

Länge sedan jag åt en T-rulle. 😏

Får nog bli en nästa snabbmatsvända.

Link to comment
Dela på andra sajter

k9 (oregistrerad)

Jösses vad "Affären Ramel" är segt. Vissa saker är roliga i det programmet, men det är ju sällan Ramel som är rolig där. Tittar mest på probrammet för att det känns som en så viktig kulturperson att man MÅSTE se på dyngan.

Som tur är så går ju Pistvakt att se på SVTs öppna arkiv. Det är roligt på riktigt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gamla klipp av dylikt slag lider oftast av det sega tempot. Vi är så indoktrinerade av snabba klipp, kick och omedelbar tillfredsställelse idag, så det som var småputtrigt och gångbart då känns hopplöst föråldrat och segt idag. Texterna i hans låtar däremot är ju genialiska men även ordlekeriet blir till slut jobbigt efter några avsnitt. Tittade på en del gamla Monty Python sketcher nyligen men där kändes tempot helt ok. Kanske för att gagsen kommer oftare än i Ramels fall. Nåja, helt olika humor men ändå... och ja, Pistvakt är kul! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja alltså, det är en tjej från en Facebook dejting-grupp som jag pratat med i någon vecka. Hon verkar jättetrevlig och sjukt vettig med bra värderingar. Hon är poly, vilket passar mig rätt bra just nu då jag inte riktigt vet vad jag vill. Vi ska ta en öl.

Fan, har inte gått på dejt på nästan ett år. xD

Det kommer gå bra ska du se! 🙂 Jag kollade Pulp fiction med min första dejt med tjejen, ingen av oss tyckte den var något vidare bra. 😆

Poly vadå?

Det är MickeH vi pratar om. Polyrytmisk, såklart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer gå bra ska du se! 🙂 Jag kollade Pulp fiction med min första dejt med tjejen, ingen av oss tyckte den var något vidare bra. 😆

Yeah...alltså, jag har gått på många dejter tidigare, det var bara länge sen nu. 🙂

Och WTF, Pul Fiction är awesome! 😮 :o

Det är MickeH vi pratar om. Polyrytmisk, såklart!

xD Touche. Att ha ett polyrytmiskt förhållande känns dock inte så lyckat, då är man ju bara synkad med sin partner lite då och då. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...