Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2016 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

..och som vanligt segar forumet ihop sig. Nåja, jag har gjort vad jag kan för att driva på admin.

Nu får det vara nog med... jag vet inte vad. Men det blir en kopp kaffe iallafall!

😊

Ja bitvis känns det som det kvittar. När man får vänta i minuter för att inlägg ska gå iväg (om de går iväg). När man fastnar i denna "skicka-rutan", får F5:a sidan och det tar i sin tur minuter eller så blir det som senast med Slej att man drar iväg samma inlägg 10 gånger... Ja då känns det som man kan lägga den tiden på annat. Man blir ju förbannad! Detta och prinsessan Madeleines chansering de senaste åren tar jag hårt.... MYCKET hårt... ja och att de bytte programledare i PLUS..... och givetvis Mowgli och helikoptrarna... JÄVLARS!

För oss som inte dricker kaffe.

Är detta en slags rörelse i likhet med Näpp Till Nupp?

Ett oerhört viktigt inlägg i den moderna samhällsdebatten..?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

När det har fastnat utan att inlägget gått iväg brukar jag gå ut på studio forum och sedan tillbaka till längsta. Då är inlägget oftast publicerat, och så slipper man dubbelposter.

Inte idiotsäkert, men det har väl ingen betydelse i längsta.

Link to comment
Dela på andra sajter

När det har fastnat utan att inlägget gått iväg brukar jag gå ut på studio forum och sedan tillbaka till längsta. Då är inlägget oftast publicerat, och så slipper man dubbelposter.

Inte idiotsäkert, men det har väl ingen betydelse i längsta.

Det är inte bara i längstah det händer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tippa på att det har med servern att göra, och att det sker när det är många anrop samtidigt, då "fastnar" den och ger inget success-meddelande tillbaka till webbläsaren. Det innebär att även om inlägget har lagts in i databasen så kommer ingen respons tillbaka så användaren ser inte att någonting har hänt förrän man laddar om sidan.

Det är iallafall min teori.

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️ En gammal Beck film det där... Får upp(!) "Ebba Hultkvist påsatt" som förslag efter din Becksnutt från JooTooben. 😛 Den scenen är från filmen Detaljer. Hultkvistarn´satte många hjärtan i brand på sin tid... Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har fixat lite buggar och ordnat lite småsaker på min portfolio-sida, nu är det dags att gå vidare till nästa projekt.

Pi2ModB1GB_-comp.jpeg

Jag har beställt den här rackaren, och jag ska koppla dit en touchscreen, sätta upp på väggen vid ytterdörren och lägga ut lite bra info att ha på morgonen. Typ hämta hem SL-tider, dagens prognos och lägga ut min kalender och sådär. Ska bli skitskoj! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...