Jump to content
Annons

Top 3 favorit plug-ins? Inför black Friday.


Modern Rockstar

Recommended Posts

Hej,

Såhär lagom inför black Friday rean så vore det kul att höra allas top 3 plug-ins som ni håller extra kärt. Tanken är att man förhoppningsvis får upp ögonen på något intressant man själv kanske har missat 🙂 Något som vore ännu roligare skulle vara plugins som inte faller inom dem vanliga effekterna så som kompressor, eq, reverb osv. Ett exempel på en plug-in som jag då menar skulle kunna vara Proximity från Tokyo Dawn Labs eller Noveltech Character från Plugin Alliance. Resonera gärna så gott det går (ni orkar) om varför just ni valt den/dem. 🙂

Var inte blyga nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Omöjligt att enbart hämta tre ur alla kategorier. Men extra kära just nu är:

UAD API Vision

UAD AKG BX 20

XLN Audio United Pop

Ok, sistnämna är förvisso en expansion till Addictive Drums, men den får räknas ändå för den har fått på tok för lite uppmärksamhet tycker jag.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

En av mina favoriter. Fantastisk dist och dynamik-plugg. Har du kollat in pluggarna han släppt under namnet Sly-Fi?

Ja jag gillar idén med att sänka eller höja "taket" för dynamiken, Headroom-knappen. Otroligt händelserik plugg. Köpte även hans Clariphonic som jag gillar. Där får man dock vara lite försiktig. DSP Electra har jag inte testat än. Pusher förstår jag mig inte på. ☺️

Sly-Fi verkar också onekligen intressant. Har sett den del på tuben. Hoppas på prisdump till Black Friday 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Sällan det blir något utan kontakt. Det är det som är mitt piano.

Omnisphere 2 och FM8. Tycker att man har mycket mer glädje av instrument plugins än

emulatorer av gamla kompressorer och reverb även om det finns sånna också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...