Jump to content
Annons

Vi ser att du har valt att blockera annonsvisningar på Studio forum.


tordA

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Blockat jag med. Vem fan vill ha en massa irriterande reklam och speciellt för saker man inte bryr sig. Önskar att det gick göra detsamma på tuben. Varenda gång nästan får man den där jävla schampooreklamen och Claudia Schiffer uppspelad i 5 sek. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Går ju fan inte att surfa utan adblocker. 😏

Förstår varför du vill ha adblocker, men man jag ju stänga av den för sidor man tycker är värda ens support. Med tanke på att du använder denna sidan regelbundet så vore det väl sportsligt att ge stöd till de som driver den. Det är min åsikt i alla fall. 🙂

Redigerat av Gerterface
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det här som en gång i tiden var ett populärt musikform är redan utdömt att dö.

Med facit i hand så ser vi det här vedervärdiga har blivit ett hyenliknande hak.

Jag sa det för flera årsen när det skulle bli en community och folk sprang här i från.

Och ser med "vad var det jag sa" att det stämmer.

Forumet är dött.

Hade det bara behållt stuket likt geaslutz så hade det varit idag ohotat.

Men det är väl så när mycket vill mer utan att vare sig behärska eller leverera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara annonser som ligger statiskt vid sidan eller så har jag inget emot men när man får någon popup eller liknande som man måste klicka bort så blir det adBlocker för min del också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Supergubben (oregistrerad)

Det här som en gång i tiden var ett populärt musikform är redan utdömt att dö.

Med facit i hand så ser vi det här vedervärdiga har blivit ett hyenliknande hak.

Jag sa det för flera årsen när det skulle bli en community och folk sprang här i från.

Och ser med "vad var det jag sa" att det stämmer.

Forumet är dött.

Hade det bara behållt stuket likt geaslutz så hade det varit idag ohotat.

Men det är väl så när mycket vill mer utan att vare sig behärska eller leverera.

Vad menar du? När dog det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi verkar ha haft ett tillfälligt problem som gjorde att rutan "Du blockerar oss" visades även om man inte använder en Adblocker-mjukvara. Om du tycker om att hänga på Studio forum och vill ge oss möjlighet att förbättra forumet så är vi väldigt tacksamma om du inte använder en Adblocker.

/Mats

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar ha varit en hel del tillfälliga avvikelser med Studios hemsidelayout. Har inte nämnt dom, utan sett dom som 'work in progress'. Men nu ser allt bra ut.

Edit: utom att de senast kommenterade trådarna visas dubbelt, under länken "Studio Forum". Och står man i en tråd, och klickar på samma länk, så händer inget annat än att sidan laddas om. Man kommer inte tillbaka till senast kommenterade trådarna.

Redigerat av Signia
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...