Jump to content
Annons

Melodifestivalen 2014.


SadamJR

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)

Eftersom jag inte vill få exem eller aggregtions problem så tänkte jag låta bli att kolla på skiten.

Därför jag slängde mig ett varmt och bad och läste istället. Mycket mera givande än sån här dynga. Kalle Anka Show.

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför jag slängde mig ett varmt och bad och läste istället. Mycket mera givande än sån här dynga. Kalle Anka Show.

Trodde inte du kunde läsa.

SadamJR, ta lärdom av mig och Die Hard.

Spänn av.

Redigerat av PeteK
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Den dag jag tar lärdom av Die Hard är inte kommen ännu. Han har mobbat mej sen första gången jag loggade in.

Sluta hitta på och spela offer. Hur många gånger har du fått varningar, tillfälliga avstängningar och tillsägelser av mod Vallhagen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Songbird, 4 första ackorden i refrängen började jag automatiskt nynna på.. earth angel.. earth angel, will you be mine? kanske för jag satt uppe me gitarren o tog ut den samtidigt xD

Earth angel har jag inte hört. Songbird låter bekant, kanske bara för att den är catchy, vet inte. Bra låt iallafall tycker jag 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

offeranod (oregistrerad)

Jag kanske bara är gammal och bitter men jag har svårt att förstå hur någon som har det minsta intresset av musik står ut med att lyssna på den där smörjan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan kan den här smörjan locka 3 miljoner tv-tittare?! Jag förstår det bara inte. Har en tredjedel av svenska folket så risig musiksmak? Eller ser man på programmet bara för att "alla" andra gör det? Som sagt, jag förstår det inte... 😳

Redigerat av Måsart
Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det står att du gick med 2011-02-22, men du var definitivt med 2008-08-17 när jag gick med. Nånstans på vägen har du blivit utslängd och kommit tillbaka. Från första början blev jag mobbad av dej och Valle och några till. Valle, som jag med tiden kom riktigt bra överens med, erkände detta.

Du hackar på mig först i den här tråden och sen anklagar du mig för att mobba dig? Skämtar du eller? Och sen är du mage att spela offer när det passar dig? Om du hade det minsta stake i dig skulle du inte skriva så där.

Varför slutar du inte att skriva i mina trådar? Varför skriver du i en melodifestivaltråd när du inte är intresserad a ämnet?

Duh, det här är ett forum och om du inte gillar att jag skriver så ge fan i att läsa då. Svårare än så är det inte. Inget som tvingar dig....eller förresten uppenbarligen eftersom du inte kan låta bli. Inte bara jag som skriver som inte är intresserade av den här dyngan. Det är helt öppet att skriva om man gillar det eller inte och om du inte gillar det heller så sluta läs den här tråden då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Ska jag sluta läsa min egen tråd. pajas. Hur var det? Blev du utslängd eller inte?

Pajas är vad du är själv. Vad är det med dig? Mår du inte bra? Fick du inte smaka någon mus den här helgen heller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Jag vill att han ska erkänna att han blev utslängd eftersom han var oförskämd. Solklart, som korvspad.

http://forum.studio....30#entry1537641 Vem var det som började? Och du anklagar mig för att vara oförskämd? Och sen sitter du här och lipar och tycker du är ett offer? Vilket skämt. Säger som Valle skulle ha sagt: MBBAD!

Kan vi inte bara komma överens? Jag tycker att vi gör som Birgitt försökte på 90-talet. 🙂

http://www.youtube.com/watch?v=mQakZce3GhQ&feature=player_detailpage#t=95

Fast den här gången skall vi överkomma tillsammans. 😎

Ok vi skickar alla in en fil där vi sjunger med så får du äran att klippa ihop allt och mixa det. 😛

Glöm inte bara de distade gurorna.

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok vi skickar alla in en fil där vi sjunger med så får du äran att klippa ihop allt och mixa det. 😛

Glöm inte bara de distade gurorna.

Jag vill inte elda på diskutionerna i denna tråd genom att göra en dålig mix av en klassisk låt, så jag avstår. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Det var jag som började för ovanlighetens skull.

Inte alls. Tvärtom är det vanligaste. Du förnekar i vanlig ordning för att passa dig.

Vill inte ha dej i min tråd.

Vad du vill är det ingen som bryr sig. Det här är ett forum. Pajas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sista låten var bäst.

Instämmer!

Såg inte spektaklet förrän idag - och eftersom jag hade spelat in det så kunde jag spola förbi tråkiga mellanspel också. 🙂

Yohio är duktig, men låten var ingen höjdare. Den han hade ifjol var bättre.

Songbird var till och med dammigare än "snälla, snälla" för ett par år sedan. Någon sorts menlöst försök att ge konstgjord andning åt 50-talet, innan man kom på att det gick att använda trummor i pop...

Programledarna skötte sig betydligt bättre än jag hade väntat mig. Jag befarande att det skulle bli minst lika illa som Luuk och Mede, så det blev en positiv överraskning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Har iallafall inte tiggt mej tillbaka.

Inte jag heller.

Nu har lyckats förstöra den här tråden oxå.

Ja det har du och du har dig själv att skylla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

Jag befarande att det skulle bli minst lika illa som Luuk och Mede, så det blev en positiv överraskning.

Ja vad än de är med i så förstör dem med sin blotta närvaro. Allt som de är inblandade i är för dem bara rekvisita och utfyllnad. Resten fyller de upp med sina egon och de är allt annat än roliga.

Redigerat av Die Hard
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...