Jump to content
Annons

Tack för mig.


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

nattvaktaren (oregistrerad)

Jag har trollat noobs, medelst provokationer tvingat solida killar (ni vet vilka ni är) försvara sina åsikter, jag har agerat jefvulsadvokat och dessutom retat några kristna.

Underbart, men nu räcker det.

Tack för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hehehe, är det nån som lägger för mycket tid på internet och för lite på musiken kanske? 😲

edit: med tanke på att man inte hört nåt nytt sen förra året....

Redigerat av Dumb Dan
Link to comment
Dela på andra sajter

Menar Du allvar, Nattvaktaren? Om Du gör det, tänk om! Jag har kontaktats av både folk som hållt med mig och folk som skriver att de önskar att jag råkar ut för en olycka. Jag kan bara tänka mig att Du varit med om något liknande.

Jag skulle allvarligt beklaga om Du försvann. Jag håller definitivt INTE med Dig i ett par sakfrågor dock har det varit intressant att diskutera med Dig och att läsa Dina inlägg. Att Du har stor kunskap om hur man skapar musik i datormiljö och att Du brinner för musiken står, för mig, helt klart.

När det gäller åsikter får vi dock inte ta åt oss för mycket. Jag har fått mail, PM och telefonsamtal från andra forummedlemmar som tycker att jag är med och drar ner stämningen på hela forumet och att jag lurar in andra i debatten om Warez. Om folk känner så blir jag ledsen. Jag har dock flera gånger skrivit att om frågan står Er upp i halsen - läs inte! Jag läser inte trådar där innehållet inte intresserar mig, ser inte tv-program som inte intresserar mig osv. Jag ser senast idag ett inlägg som gör gällande att skribenten i fråga är trött på "nedladdningsdebatten". Detta är han i sin fulla rätt att vara men vi som vill borde få debattera den, speciellt nu när den är så aktuell i samhället överhuvudtaget.

Nattvaktaren, jag har varit inne och läst på Din hemsida och på de länkar Du hade där. Jag håller inte med om allt som stod där men det gav mig mycket att tänka på, tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle allvarligt beklaga om Du försvann. Jag håller definitivt INTE med Dig i ett par sakfrågor dock har det varit intressant att diskutera med Dig och att läsa Dina inlägg. Att Du har stor kunskap om hur man skapar musik i datormiljö och att Du brinner för musiken står, för mig, helt klart.

Nattvaktaren, jag har varit inne och läst på Din hemsida och på de länkar Du hade där. Jag håller inte med om allt som stod där men det gav mig mycket att tänka på, tack!

skicka en blomma istället. 😲

Redigerat av Itzhak Skenström
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för din medverkan! Du har livat upp forumet länge och väl, är nog fler än jag som kommer sakna de dräpande syrliga kommentarerna. Lycka till utanför forumet och tack för den tid som varit.

MVH

Neko

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer att känna en djup saknad efter både hans rappa intellekt och hans välformulerade spydigheter. Det känns lite som en forumskt tragedi faktiskt. Vi borde skriva en nekrolog. Vem blir djävulens advokat nu? Krävs både kunnighet och uthållighet för att orka den uppgiften... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)

Det här innebär egentligen att vi kan lägga ner forumet.

Redigerat av Danny Cort
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...
Jag har trollat noobs, medelst provokationer tvingat solida killar (ni vet vilka ni är) försvara sina åsikter, jag har agerat jefvulsadvokat och dessutom retat några kristna.

Underbart, men nu räcker det.

Tack för mig.

Åhh nej Vaktis!!

Snälla lämna inte oss 🙂

Vem skall förklara för oss vad som gick fel när Spotify inte har lagt ner inom ett och ett halvt år??

/Knug Kruger

Link to comment
Dela på andra sajter

bara om man gör en affär av det å sen kommer tillbaka

som debatt

☺️

+1 på att dra upp en 4 år gammal tråd också 😛

Tummen upp kruger

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...