Jump to content
Annons

Behöver ett artistnamn!


RobinCarlsson

Recommended Posts

du ska heta robson

NEJ, RoboCoz, och sen ska du alltid gå runt med plåthjälm samt vara jäkligt drygt då folk frågar "varför" du har en plåthjälm huvudet...

Redigerat av ONSatan
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

OT:

ehhh.... dags för en ny Bruce-tråd snart, Valle?

http://www.aftonblad...icle15877004.ab

🙂

Bruce ja, fy fan va gött!! =) Dock blir det inte i gbg =P

NEJ, RoboCoz, och sen ska du alltid gå runt med plåthjälm samt vara jäkligt drygt då folk frågar "varför" du har en plåthjälm huvudet...

NEJ, RoboCoz, och sen ska du alltid gå runt med plåthjälm samt vara jäkligt drygt då folk frågar "varför" du har en plåthjälm huvudet...

Haha det hade vart fett.. Skulle haft ett lasersvärd med kanske? Bara för sakens skull?

Redigerat av RobinCarlsson
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Robin Carlsson ....

Efter lite ihopslängande av de bokstäver som ingår i ditt namn+ efternamn tyckte jag att NoCarbs blev klockrent, inte nödvändigtvis med stort N o C men namnet. Ligger väldigt mycket i ropet dessutom 😉

Då kan du dessutom dunka på med någon sjysst slogan med ditt namn, NoCarbs - Just plain music ....etc etc. Glöm för fan inte vem som kom på det bara 😉 Mycket credz ska jag ha ^^

Glöm inte att googla mycket på de artistnamnt som du tycker är bra. Finns det massor med samma namn, skippa direkt. Du vill vara unik även där, om du ser till träffar på sökningar osv. Ju mer unik du är med namnet desto bättre. Du vill ju att en sökning på ditt namn ska ge dig första platsen på google, utan att lägga miljoner på adwords. Det i sig blir värt massor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Robin Carlsson ....

Efter lite ihopslängande av de bokstäver som ingår i ditt namn+ efternamn tyckte jag att NoCarbs blev klockrent, inte nödvändigtvis med stort N o C men namnet. Ligger väldigt mycket i ropet dessutom 😉

Då kan du dessutom dunka på med någon sjysst slogan med ditt namn, NoCarbs - Just plain music ....etc etc. Glöm för fan inte vem som kom på det bara 😉 Mycket credz ska jag ha ^^

Glöm inte att googla mycket på de artistnamnt som du tycker är bra. Finns det massor med samma namn, skippa direkt. Du vill vara unik även där, om du ser till träffar på sökningar osv. Ju mer unik du är med namnet desto bättre. Du vill ju att en sökning på ditt namn ska ge dig första platsen på google, utan att lägga miljoner på adwords. Det i sig blir värt massor!

Hehe sedärja, bra jobbat! Ser snyggt ut med!

Skall funderar vidare på det..

Har gått igenom en jädra massa namn, och skall släppa lite musik till sommaren.. Så börjar bli brått 😛

Tack som fan! =)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
frma (oregistrerad)

Å andra sidan. Jag känner inte till någon annan houseproducent som heter Robin Carlsson. Därför är det kanske just det som skulle sticka ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Å andra sidan. Jag känner inte till någon annan houseproducent som heter Robin Carlsson. Därför är det kanske just det som skulle sticka ut.

Det kan ligga nåt i det. När alla har artistnamn kanske det är coolast att använda sitt eget.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...