Jump to content
Annons

Låtar som jag gjort för några månader sedan/ Behöver feedback!


LucasAll

Recommended Posts

Annons

Folk har vanligtvis jobb som gör att dom inte har möjlighet att svara på ett inlägg under dagtid. Dessutom behöver du väl inte bumpa tråden efter bara någon timme?

Jag är ny här, såg att andra fick svar osv så trodde det var någon som skulle svara!

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk har vanligtvis jobb som gör att dom inte har möjlighet att svara på ett inlägg under dagtid. Dessutom behöver du väl inte bumpa tråden efter bara någon timme?

Du behöver inte klaga på nykomlingar bara för de är ivriga att få svar.

Hejsan!

Gjorde några låtar för cirka 2 månader sedan, min dator har varit på lagning i en månad så har inte kunnat producera då! här är dessa låtar jag gjort : http://soundcloud.com/sebal

Behöver feedback!!

Tack i förhand

Jag är inte på något sätt kvalificerat att bedömma den här sortens musik, men det låter som du behöver implementera lågpassfilter i dina mixar. De diskantiga grejerna är väldigt vassa och höga.
Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver inte klaga på nykomlingar bara för de är ivriga att få svar.Jag är inte på något sätt kvalificerat att bedömma den här sortens musik, men det låter som du behöver implementera lågpassfilter i dina mixar. De diskantiga grejerna är väldigt vassa och höga.

Okej! tack ska kolla på det när jag ska göra nytt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...