Jump to content
Annons

Därmed dog KISS-anhängaren i mig


Valle

Recommended Posts

Annons

Att säga sin mening om Kiss är enl. dig och din värld uppenbart "provocerande" och att säga som det faktiskt var ang. Stones totala inkapabilitet spelmässigt och i startgropen runt 62' är enl. dig "en massa uppenbart provocerande saker" som man skall förtjäna bannor och spott och spä för, undrar hur du skulle te dig som diktator huvva inte undra på att världen ser ut som den gör med denna typ av mentalitet och egensvurna regler som ger såna som dig rätt att pladdra på och leka domptörer över andra, näe fortsätt du med det du är bra på istället för att tjafsa med mig om nadanadanada gosse lille!!! ;-)

Nu var det ju inte jag som kände mig tvungen att skriva att jag är för tuff för att lyssna på Abba 🙂

Ett tips, om du känner dig lite missförstådd, är att använda avskiljningstecken, stora bokstäver i början av meningar och kanske även stycke-indelning. Då blir det lättare att hänga med i texten.

Jag är i övrigt övertygad om att jag skulle bli en utmärkt diktator, eftersom mina åsikter är de rätta. Och rättvisa.

Ha nu en fin midsommar, och glöm inte att vara ute i solen lite!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du JJ...det är rent tragiskt hur såna som du medvetet väljer att misstolka trots att det står som jag skrev i klartext = enkel Svenska, var får såna som du allt ifrån???

Har jag skrivit att jag är eller var för tuff för att lyssna på ABBA???

Finns det bara Abba och Kiss att välja på i din värld, wow vad mångsidig du verkar i så fall, grattis och glad midsommar, klart man är ute i trädgården och tränar + solar denna fina dag och lyssnar på fåglarna, det är grejor det!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har jag skrivit att jag är eller var för tuff för att lyssna på ABBA???

Jag tror att JJRockford syftade på mig och mitt inlägg ovan varur han tolkade att jag tyckte jag var för tuff för att lyssna på ABBA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...