Bloeas Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 (redigerat) DÄ kör vi igÄng med nÀsta festival! Den riktiga MELODISTUDIOFESTIVALEN 2012 Melodifestivalen Àr varje Är ett hett Àmne och inte minst hÀr pÄ forumet, men till skillnad mot Christer Björkman och gÀnget fÄr alla lÄtskrivare vara med hÀr om dom uppfyller dessa enkla regler: LÄten skall: Vara under 3 minuter Vara skriven för festivalen Tonhöjning i slutet Àr coolt och ger en extra guldstjÀrna. SÄ... Nu har ni chansen att visa hur det ska lÄta, Stilen Àr fri. Vill du göra nÄtt klÀmkÀckt, sjunga lite halvfalskt eller chocka lyssnaren med komik Àr det fritt fram. Alla medel Àr tillÄtna för att fiska röster! Bidraget skall vara inlÀmnat senast söndag 13 maj. Omröstningen pÄgÄr fram till den 26 maj och avslutas nÀr vinnaren koras i eurovisionfinalen LÄten skickas otaggad till bloeas@gmail.com Lycka till!!! Mvh Festivalgeneral =) Redigerat 26 mars 2012 av Bloeas
flabb Postat 24 februari 2012 Postat 24 februari 2012 (redigerat) börk đ Edit: ja alltsĂ„ detta innebĂ€r man mĂ„ste lyssna pĂ„ gamla bidrag för att bilda sig en uppfattning om hur det kan/skall lĂ„ta... Redigerat 24 februari 2012 av flabb
Bloeas Postat 24 februari 2012 TrĂ„dstartare Postat 24 februari 2012 NĂ€, det tycker jag inte du behöver. Dom flesta har vĂ€l en Ă„sikt om melodifestivalen, positivt eller negativt. Förutfattade meningar, fördomar eller totalt frĂ€lst. Vad du Ă€n tycker om spektaklet kan du göra det som passar dig, gör narr av det eller gör en jĂ€vligt bra lĂ„t, eller varför inte en kombination đ (null)
hellfog Postat 1 mars 2012 Postat 1 mars 2012 (redigerat) Ofan jag som har vĂ€ntat pĂ„ nĂ€sta festival ska komma upp, fanns den redan. Detta blir kul, dock Ă€r det sĂ„ fjolligt med tonhöjning. Iron Maiden â Blood Brothers Redigerat 18 maj 2012 av hellfog
Bloeas Postat 1 mars 2012 TrĂ„dstartare Postat 1 mars 2012 HĂ„ller faktiskt med! Ăndrade lite đ (null)
slejnard Postat 7 mars 2012 Postat 7 mars 2012 (redigerat) Hoppas man hinner vara med! LĂ„ten oskriven Ă€n men har en liten idĂ© đ Redigerat 7 mars 2012 av slejnard
Bloeas Postat 26 mars 2012 TrÄdstartare Postat 26 mars 2012 Bump Glest med bidrag, förlÀnga tiden eller skita it? //
BluesBoy Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Tror nog att denna kom lite i skymundan för mixtÀvlingen, tyvÀrr......
Bloeas Postat 26 mars 2012 TrĂ„dstartare Postat 26 mars 2012 Ok, vi gör ett nytt försök! Tiden Ă€r Ă€ndrad och röstningen Ă€r upphottad till max đ SĂ„ sĂ€tt igĂ„ng nu och gör en riktig hit!!! (null)
Signia Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Ingen som gillar Christer Björkman wannabes hĂ€r, Bloeas đ
Carl Cadello Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Gott! Jag har problem med huset. Hade aldrig hunnit. Synd pÄ ett sÄ kul Àmne annars.
hellfog Postat 21 maj 2012 Postat 21 maj 2012 (redigerat) Det blev inget alltsÄ? Verkar inte vara nÄgon som skickade in. Vet inte om det blir nytt datum eller festival. Redigerat 21 maj 2012 av hellfog
Bloeas Postat 22 maj 2012 TrĂ„dstartare Postat 22 maj 2012 TyvĂ€rr! Inte ett enda bidrag =) Personligen tycker jag det Ă€r ett grymt tema, men kanske Ă€r jag ensam att tycka det? Jag tycker det varit ett ganska svalt intresse de senaste gĂ„ngerna och jag antar att festivalgrejen lĂ€ggs ner tills vidare?!?! Och... Nu har jag ytterligare en merit att lĂ€gga i min ryggsĂ€ck, Jag har dödat studiofestivalen đ MĂ„ vĂ€l! //Andreas
slejnard Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 Kanske ta ett uppehÄll fram tills efter sommaren eller nÄt?
hellfog Postat 22 maj 2012 Postat 22 maj 2012 FöreslÄr ett break pÄ nÄgra Är minst ett 1 Är alla fall, för att ÄterhÀmta sig. Annars blir det bara samma sak igen med nÀsta, ingen som deltar.
krabban Postat 20 juli 2012 Postat 20 juli 2012 Om jag Àr duktig nog Àr jag med 2013! Jag behöver lite sÄnna delmÄl att uppnÄ...!! Du ska inte ge upp sÄ lÀtt. Det kommer nya mÀnniskor till forumet hela tiden.
drloop (oregistrerad) Postat 20 juli 2012 Postat 20 juli 2012 Det krĂ€vs nĂ„t som fĂ„r dom gamla gubbageggen pĂ„ forumet att gĂ„ igĂ„ng. 80talsrock eller Pink Floyd festival eller nĂ„t Ă„t det hĂ„llet. đ
JosefK Postat 20 juli 2012 Postat 20 juli 2012 Det krĂ€vs nĂ„t som fĂ„r dom gamla gubbageggen pĂ„ forumet att gĂ„ igĂ„ng. 80talsrock eller Pink Floyd festival eller nĂ„t Ă„t det hĂ„llet. đ Varför inte? đ En festival dĂ€r varje bidrag mĂ„ste vara ett konceptalbum kring altruistiska/pacifistiska teman. GĂ€rna med lite falsksĂ„ng đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.