Jump to content
Annons

Fender Greta


therocker

Recommended Posts

Fick just nyhetsbrev från ordermusic och faller pladask för denna lilla 2 watts rörstärk

http://www.youtube.com/watch?v=Rj5VBBxDRKw&feature=related

Så unsderbart snygg och verkar vara ganska välljudande me 🙂 Går att förhandsboka på ordermusic nu för 1759:-, en hundring billigare hos thomann! Är sugen. Någon som vet nåt mer om den??

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tyckte också att det var en fräck liten sak, även om namnet "Greta" kanske inte låter särskilt ... "rock and roll". Återkom gärna med intryck när du testat den!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle snarare säga att namnet "Greta" är vad som skulle kunna få mig att slå till 🙂 (Förutom att den är stencool!)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja för fan. Den är så gott som redan köpt. Skitsamma hur den låter!

Den måste ju vara det roligaste som finns att modda!! Nu börjar idéerna rulla in... Kanske dags att damma av lödkolven och lätta lite på plånboken...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Vad snackar ni för dynga här? Den är ju skitskoj att hålla på med!

Liten och söt, plats för min iPhone, sköna toner och härlig dist på låg volym.

Helt perfekt som en lite övningsstärkare man har hemma utan att bli vräk för att grannarna kreverar.

Dessutom är den väldigt anslagskänslig så jag kan få fint och glittrande rent ljud om man spelar mjukt komprimerad dist när man drar på lite. Väldigt tjusigt.

Har en själv med ett matchande kabinett men då låter Greta *mycket* större.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...