Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Saker jag stör mig på.

Folk som söker medlidande på fejjan. Skriver något för att tycka synd om sig själv och vill ha massa kommentarer.

Folk som försöker visa på fejjan att de har ett perfekt liv, och skylta med allt de kan skryta med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju därför så många svenskar har svårt för andras framgång och lycka. Om någon är glad över hur ens liv är så känns facebook som en naturlig plats att dela med sig det på. Kan jag tycka.

Alltså, självklart är jag glad för andras framgång och lycka. Bara att det ibland tenderar att bli för mycket kan jag tycka. Har inget bra exempel på rak arm dock. Är väl mest när man själv är nere som man stör sig på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, självklart är jag glad för andras framgång och lycka. Bara att det ibland tenderar att bli för mycket kan jag tycka. Har inget bra exempel på rak arm dock. Är väl mest när man själv är nere som man stör sig på det.

Om man inte kan skriva om saker som tynger en eller saker som går bra för en så blir det rätt tråkiga saker kvar. Eller i alla fall saker utan substans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...