Jump to content
Annons

Sonisphere lördag


®offe

Recommended Posts

Som rubriken så sublimt antyder tänker jag gästa sonisphere på lördag.

Kan det tänkas finnas fler än jag? Eller blir det bara jag och min 14-årige son som irrar runt i ensamhet mellan scenerna?

/R

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Som rubriken så sublimt antyder tänker jag gästa sonisphere på lördag.

Kan det tänkas finnas fler än jag? Eller blir det bara jag och min 14-årige son som irrar runt i ensamhet mellan scenerna?

/R

jag ska dit. Hade inte planer på att gå dit, men en polare ville bjuda, coh då kan man inte tacka nej, man bor ju så fruktansvärt nära, så jag hade hört alla konserter från sovrummet ändå. Då är det ju lika bra att knalla dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska dit, men endast för Slipknot! Allt annat skiter jag i. Polaren vill se mer. Men då sitter jag med en öl!

Har inte vart på hårdrocksfestival på evigheter. Och bävar för dessa jävla myndigheter och deras decibel-hitte-på! 😠

Se bara på Hetfield i Söndags, lackade ur för att publiken var högre än PA't, så dom fick höjja volymen!

Undrar vad dessa miljö, hälsa ska göra åt en högljud publik som överöstar 100 dB? Sätta tvångsmunkavel på människorna?

Sug min feta och låt banden få lira hur högt dom vill!

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Sug min feta och låt banden få lira hur högt dom vill!

Hmm, jag hade tre månaders öronsmärtor efter ha sett band som spelade så högt som de ville. Lyckligtsvis återhämtade sig mina öron efter ett halvår/ett år, men det var ingen rolig period alls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, jag hade tre månaders öronsmärtor efter ha sett band som spelade så högt som de ville. Lyckligtsvis återhämtade sig mina öron efter ett halvår/ett år, men det var ingen rolig period alls.

Beklagligt, men då har man ju noll koll på sin kropp?!

Jag backar när jag tycker det är för högt alt går därifrån. Fattar man inte att nu jävlar är detta lite för högt för migoch står kvar, så har man inget på konserter att göra.

Men det är sällan det sker nu för tiden.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan hålla med om att man måste se till vad man själv tål och/eller ha öronproppar med sig (har alltid öronproppar), men det är egentligen bra dumt/dåligt att vräka på så in i h-e bara för att man kan.

Edit: KWS, bra att du är nöjd och hade kul. 🙂

Redigerat av BluesBoy
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...