Jump to content
Annons

IRL Stockholm fre 20 maj 2011


Linus

Recommended Posts

Nu bestämmer jag en tid. Stockholms-IRL fredag 20 maj från kl. 20 och framåt.

EDIT: vi sitter på Söderkällaren.

Dessutom, distriktsmästerskap i kast med liten iLok.

Listan just nu, i bokstavsordning:

Assar

barrf

berch

Frekvensspektrumanalysator (?)

Hemmpe

jarlo

joachime

Linus

Majken

mastertone

sounden

suprapappa (?)

Totmusic

Redigerat av Linus
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Åh-datumet är helt rätt !!!!

Låter kul.

Hade gärna tagigt en Stockholmstripp men jag ska betala nya lurar,mikrofon och en ny ackegura den 19:e..

Next time maybe........

rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade säkert varit skitroligt, dock vet jag inte vad en noob som jag skulle kunna tillföra i ett sådant gediget studiosällskap 😕

Är man modig (dragen nog) kanske man dyker upp ändå, bara för att ta en öl och ställa frågor, haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

Elof (oregistrerad)

Jag är siktar på att komma och Tore lät också intresserad. Nu ska vi få ihop ett rejält djävla gäng. Jag ska se till att tvinga dit Mats och Björn också.

Jag kommer om ni kommer. Jag kommer om Joachim kommer. Jag kommer ärligt talat mest för att se om veckans öl på carmen fortfarande är samma öl som den alltid varit... och om den är lika billig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken öl var veckans öl? Jag minns att jag drack en massa Karhu. Men jag är ju inte direkt någon globetrotter, så jag utgår från att det inte var veckans. Jag drack säkert en dyröl och såg ut som en förvirrad turist. Vilket jag såklart ska förbättra nu på fredag, när jag ska dricka veckans och se ut som ett erfaret Carmen-proffs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
dock vet jag inte vad en noob som jag skulle kunna tillföra i ett sådant gediget studiosällskap 😕
What?! Finns det krav på vad man ska tillföra gruppen? 🤪

Det enda vi kan tillföra är att vi dyker upp i sällskapet, så kom dit.

Finns det iLok att låna ...?

Jag ordnar. 😄 Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blir jävligt avis här, faktiskt.

Senaste IRL:en i Malmö: 4 närvarande.

Senaste IRL:en i Göteborg: 7 närvarande.

Kommande IRL i Stockholm: 250 närvarande, typ... (och så många man hade velat träffa IRL)

Jag ska fan i mig överväga att dyka upp...

Jävla Stockholmare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer om Elof kommer. Jag kommer om Majken kommer. Jag kommer om Tore kommer. Jag kommer om Soundens bilbesiktning går åt helvete. Jag kommer nog ändå.

Om man tänker sig en annan betydelse på ordet kommer låter det som ni kommer ha väldigt trevligt..

EDIT: och att joachime har lite märkliga preferenser som involverar bilbesiktningar..

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Skall nog inte ge mig på svordomar framöver, kan ju inte ens stava dom korrekt ffs.

Jag kommer iallafall till IRL:en, tror ni Veronica Maggio kommer?

Tror jag har en iLok liggandes också.

//J

Redigerat av sounden
Link to comment
Dela på andra sajter

oakleaf (oregistrerad)

Blir avis och oenskar jag kunde vara med pa detta. Vill ocksa IRL:a med bira och studio noerdar pa Carmen i Stockholmo. Kan vi inte ha en IRL i Melbourne naesta gang? Vilka aer pa? 😕 Jag kan bjuda pa en bira...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...