Jump to content
Annons

Glest med affärer som säljer Studio


Coffeemidget

Recommended Posts

Jag har inte sett studio tidningen i så många affärer, började köpa lösnummer när jag gjorde lumpen. Då köpte jag vid skövde resecentrum. Men där jag bor ere inte lika lätt att hitta. Studio borde bre ut sig mer... en bunt i varje affär.

Skulle va glad om ni bredde ut er mer. och tack för en myspys tidning (Även om de e för mycket synthar i den) 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag har inte sett studio tidningen i så många affärer, började köpa lösnummer när jag gjorde lumpen. Då köpte jag vid skövde resecentrum. Men där jag bor ere inte lika lätt att hitta. Studio borde bre ut sig mer... en bunt i varje affär.

Skulle va glad om ni bredde ut er mer. och tack för en myspys tidning (Även om de e för mycket synthar i den) 😉

prenummerera så slipper du köpa den i kiosk. 😳

EDIT: Dessutom billigare.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

jag borde, men orkar inte. skäms på mig

Provat att klicka på länken Prenumerera i forumets navigering? 🙁

Ett val + namn och adress - that's it.

Visst hade vi velat trycka ut tidningen i varje litet hörn av sveriges alla tänkbara återförsäljare, men jag undrar om det finns någon enda tidning som lyckas med det. Vi pratar då i första hand storsäljare som Hänt i veckan och i bästa fall Illustrerad Vetenskap. Och i den upplagan kommer vi aldrig att nå.

Sedan är det ju heller inte så att alla återförsäljare är intresserade av att ha alla tidningar, många har helt enkelt inte plats och prioriterar därmed de absolut största tidningarna. Men om fler frågar i kiosken så väcks ju intresset...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...