cm0s Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 (edited) Hej! Har plockat ihop min musikdator och den ser ut som följande: Behöver jag lägga till chassifläkt eller liknande? Funkar detta i befintligt skick? Det är viktigt att datorn är tyst. Vad ska jag välja för grafikkort? Jag kommer att köra 2 st TFT-skärmar, så DVI är viktigt. Vilka P4 S775 grafikkort har två DVI? Gärna så tyst fläkt som möjligt. Den kommer att användas tillsammans med 2 st UAD-1-kort och Powercore Firewire. Edited January 31, 2005 by cm0s Link to comment Share on other sites More sharing options...
holmgrenstefan Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 nvidia korten är helt klart lättare att konfigurera tv utgången på än ati.. fins 5200uta fläkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted January 31, 2005 Share Posted January 31, 2005 Seagate är tystare än Maxtor... 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cm0s Posted January 31, 2005 Author Share Posted January 31, 2005 (edited) holmgrenstefan: Hur menar du? Jag ska ha DVI och inte TV-ut 😱 Claes: Stöder de NCQ då? Edited January 31, 2005 by cm0s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts