Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 1


Neosus

Recommended Posts

Annons

Chancha Vía Circuito kanske är nåt för dig Killis. Kan ha brutalfel.

Hur gick det med kuvertet förresten?

Cumbia! Typ iaf ju.

Det gick bra. Fast jag hade redan skrivit det typ längst ner. En bra bit från själva adressen och det i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Cumbia! Typ iaf ju.

Det gick bra. Fast jag hade redan skrivit det typ längst ner. En bra bit från själva adressen och det i alla fall.

Mm hä najs, särskilt de instrumentala låtarna.

Ja, jag vet inte riktigt hur jag skulle skriva det. Förmodligen skulle jag få något cp-ryck och spexa till det helt oförutsägbart i något missriktat försök att sticka ut från mängden, men i själva verket bara framstå som idiot.

Link to comment
Dela på andra sajter

gaahhh... varför har malmö lärarutbildning lagt idrottsutbildningen bredvid bildlärarnas och gett oss gemensam datorsal? idrottarna är helt omöjliga..ingen finkänslighet eller talang för det sociala. Brer ut sig överallt, snackar högt i sina mobiltelefoner. Trummar på borden. Trummar på golvet. Det räcker med två stycken för att fylla upp hela rummet. Och så sitter vi lugna blivande bildlärare och försöker få arbetsro bredvid. Och odlar vidare på vårat redan gränslösa gymnastikförakt.

*surpuppa*

Link to comment
Dela på andra sajter

Bortglömda högstadieuttryck för sexuella aktiviteter:

Påla, pöka, göka.

Bortglömdt högstadieuttryck för rakat underliv: porrpung.

.. för stånd: ståfräs, tältpinne, myspinne, pirr i baguetten.

onani: rufsa buske, rasta skallerormen, dra en tarzan

Bortglömda välfraserade uttryck för sex.aktivitet: plocka hennes blomma

Nu går väl Micke igång..

Link to comment
Dela på andra sajter

Påla, pöka, göka.

Bortglömdt högstadieuttryck för rakat underliv: porrpung.

.. för stånd: ståfräs, tältpinne, myspinne, pirr i baguetten.

onani: rufsa buske, rasta skallerormen, dra en tarzan

Bortglömda välfraserade uttryck för sex.aktivitet: plocka hennes blomma

Nu går väl Micke igång..

🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

idrottarna är helt omöjliga..ingen finkänslighet eller talang för det sociala. Brer ut sig överallt, snackar högt i sina mobiltelefoner. Trummar på borden. Trummar på golvet. Det räcker med två stycken för att fylla upp hela rummet.

Till saken hör väl att just de moment du här räknar upp räknar idrottslärarna till "det sociala".

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Till saken hör väl att just de moment du här räknar upp räknar idrottslärarna till "det sociala".

Ja, jag skulle låta lika mycket som dom om jag var mitt uppe i en bandymatch. Men inte i en datorsal där folk skriver examensarbeten. Ser du skillnaden? Du vet, en del modulerar sina röstlägen beroende på omgivningen. Andra inte. Anpassning är en dygd, om du frågar mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingbats: Är det bara som jag fått för mig eller är du lite intresserad av typsnitt och sådant? Isf.. har du någon bok eller källa du kan tipsa om som tar upp teoretiska tankar om typsnitt?

EDIT: Eller om nån annan har nåt att flika in?

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...