Jump to content
Annons

Stealthplug till cubase?


dgg93

Recommended Posts

Har länge haft en stealthplug som jag kört i tracktion2. men nu har jag fixat cubase 5 och skulle vilja spela in där via stealthpluggen men det kommer inge ljud när jag spelar in. Har kollat på VST connections men min stealthplug finns inte med där? Nån som vet vad jag ska göra??

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Köpte en förut med men som jag förstår det så är den bara ett externt ljudkort egentligen...USB-anslutningen finns bara för att ansluta den till datorn så den syns där men ljudet kommer ju ut ur 3.5 mm anslutningen som sitter på den...det är det enda ljud som kommer ur den vad jag minns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpte en förut med men som jag förstår det så är den bara ett externt ljudkort egentligen...USB-anslutningen finns bara för att ansluta den till datorn så den syns där men ljudet kommer ju ut ur 3.5 mm anslutningen som sitter på den...det är det enda ljud som kommer ur den vad jag minns.

förstår inte riktigt vad du menar? jag har ju fått in den på tracktion, så att jag kan spela in där. och jag får även ljud ut i datahögtalarna.

Det är bara på cubase det inte funkar

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick bara ut ljud ur hörlursutgången när jag använde den...kanske det är därför jag inte vet var den ligger nu då...man ledsnade lite. Va nog lite impulsköp med om jag ska vara ärlig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...