Lemanic (oregistrerad) Postat 19 december 2009 Postat 19 december 2009 HÀr i sin fulla prakt. http://www.youtube.com/watch?v=9jXA5x73o9c Man kan inte bli mer Àn tÄrögd av musikalisk glÀdje.
Emili01 Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 Vad Ă€r detta? đź Fattar inte haha đ Samma hĂ€r đ
jarlo Postat 13 januari 2010 Postat 13 januari 2010 NÄn har hittat disco-lÄten som Daft Punk plockat delar av och gjort lÄten High Life.
Carle Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Ăr det svĂ„rt att hitta? Det stĂ„r ju i skivkonvolutet exakt vart alla samples kommer ifrĂ„n.
Strummindude Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Ăr det svĂ„rt att hitta? Det stĂ„r ju i skivkonvolutet exakt vart alla samples kommer ifrĂ„n. Skivkonvolut? đ Vad Ă€r det? đ
Carle Postat 18 januari 2010 Postat 18 januari 2010 Med risk att skÀmma ut mig ifall du var ironisk: Den lilla boken som Àven fungerar som omslag till en Cd.
Lemanic (oregistrerad) Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Ăr det svĂ„rt att hitta? Det stĂ„r ju i skivkonvolutet exakt vart alla samples kommer ifrĂ„n. Inte för den hĂ€r lĂ„ten, vilket har gjort oss nyfikna pĂ„ originalet i nio Ă„r. Vi Ă€r fortfarande nyfikna pĂ„ vad "Fresh" och "Revolution 909" bestĂ„r av.
ardic Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 DEN RIKTIGA MOOAAAHAHAHA! Klockrent! De kan dĂ„ konsten att flexa samplingar den dĂ€r duon! đ
Carle Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Inte för den hÀr lÄten, vilket har gjort oss nyfikna pÄ originalet i nio Är. Vi Àr fortfarande nyfikna pÄ vad "Fresh" och "Revolution 909" bestÄr av. MÄste inte det stÄ med? Kollar i konvolutet nu, det stÄr pÄ Digital Love, Harder Better Faster Stronger, Crescendolls och Superheroes vilka lÄtar samplingarna kommer ifrÄn. För de som bara har laddat hem enskilda spÄr sÄ Àr det skivan Discovery jag sitter med.
Demonproducenten Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 Kollar i konvolutet nu konvolutet... Àr inte det den hÄrda delen som omgav lp-skivan? det du blÀddrar i i en cd Àr vÀl... booklet pÄ engelska...
Carle Postat 26 januari 2010 Postat 26 januari 2010 I min bekantskapskrets har vi alltid kallat det Cd-konvolut.
Demonproducenten Postat 27 januari 2010 Postat 27 januari 2010 I min bekantskapskrets har vi alltid kallat det Cd-konvolut. http://sv.wiktionary.org/wiki/konvolut men skitsamma đ
Dingbats Postat 30 januari 2010 Postat 30 januari 2010 MÄste inte det stÄ med? Det mÄste ju ÀndÄ bero pÄ vad man har för överenskommelse med upphovsrÀttsinnehavaren till samplingen. Panda Bears Person Pitch Àr i princip bara samplingar och det stÄr inte en enda i texthÀftet.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.